grunnsat Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Het volume en de geluidskwaliteit van de speakers in mijn laptop maakt mij niet gelukkig. Nou is mijn gehoor nogal slecht, dus dat speelt wel mee. Ik wilde dus een beter geluid, en na enig onderzoek vond ik de Logitech Z305 speakertjes. Heel handig, een soort van buis met aan de uiteinden de speakers, en die hang je met twee verende clips boven aan het scherm van je laptop. De speakers hangen dan achter het scherm, dus niet voor de eventueel ingebouwde camere en microfoon o.i.d. Ze worden aangesloten via USB, maar kunnen ook aangestuurd worden via een 3,5mm stekkertje. Je zult dan wel voor voeding via de USB aansluiting moeten zorgen. Geluidskwaliteit is prima, veel luider en beter dan via de interne speakers. Er zet ook een hoesje bij om hem mee te kunnen nemen. Van harte aanbevolen.
Sjattuh Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Ik gebruik al jaren Logitech, nooit klachten gehad. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen