Ga naar inhoud


druivenvlekken van zonnescherm verwijderen


Gast gladys

Aanbevolen berichten

Zonnescherm zit vol met zwart/blauwe strepen van afgevallen en plat gedraaide druiven. Zitten er al een paar jaar. Hoe krijg ik die weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: gladys
Zonnescherm zit vol met zwart/blauwe strepen van afgevallen en plat gedraaide druiven. Zitten er al een paar jaar. Hoe krijg ik die weg?


Probeer het eens met Vanish, je weet wel van die roze bussen. Op de bus staat hoe je het spul kunt aanmaken om er vlekken op tapijten etc. mee te verwijderen. Vanish is gewoon een bleekmiddel op basis van actieve zuurstof, dus redelijk ongevaarlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Je kunt tegenwoordig ook de gekste dingen chemisch laten reinigen. Maar dan moet ie wel van de gevel en het zal de nodige eurootjes kosten, als het al mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hogedrukspuit heb ik gedaan. Zowel van onder als boven. Doek gaat niet stuk. Vlekken voor een deel lichter. Ga eens biotex en vanish proberen en anders een nieuw doek zoeken.

 

Wie heeft voor dat laatste een idee?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: satcat
zet er gewoon de hogedrukspuit op.
Dat mag niet.
Van wie niet?
Als het zonnescherm eenmaal als druivenpers is gebruikt, is niets meer te dol om te experimenteren.
Het kan alleen maar schoner worden.
En vanzelf wordt het ook niet schoon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: gladys
Zonnescherm zit vol met zwart/blauwe strepen van afgevallen en plat gedraaide druiven. Zitten er al een paar jaar. Hoe krijg ik die weg?


Een schaar?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met Spa Rood. Zeer goed op bloedvlekken, die zijn dan acuut weg. De rest hierboven raad ik af. Je loopt kans op fixeren. Volgende ker direkt anpakken. Zonne-inwerking is fataal altijd.

 

Organische vlek>> organische verwijderaar>> citroensap met inwerken en tandenborstel?? of azijn met spons.

Er zijn nog meer methodes google eens op GRAPE STRAIN REMOVE

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Klinkt misschien weer stom

Maar is het mogelijk om de rest van het scherm in de druiven kleur te verven ( of iets dergelijks )

Vallen de vlekken in ieder geval niet meer op.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...