keessie100 Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Hoi, Ik heb het volgende probleem. Regelmatig, dus om de paar dagen valt mn lan verbinding weg op de dreambox dm500 voor de kabel. Het is al een oudere doos maar gebruik hem nog steeds. Is er een scrippie voor dat detecteert dat als de lan weg valt de machine reboot of de lan hersteld? Ik heb er nu een scrip instaan dat ie ook automatisch om 4 uur s'nachts reboot maar dat helpt niet echt. Het is namelijk erg irritant om telkens je bed uit te moeten om de stekker eruit en erin te doen.
Nobody2050 Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 Ligt dat niet aan je router? Ik zou die eens resetten, misschien is het daarmee opgelost. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
iemand Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 Zitten deze modificaties mbt het netwerk er al in ? In ieder geval de zwaardere elco... lees het verhaal maar eens door. Bij vragen neem je maar contact op. suc6 DM500_Mods.pdf gr. Erik
keessie100 Geplaatst: 27 mei 2011 Auteur Geplaatst: 27 mei 2011 Deze modificatie is nog niet gedaan, zal deze morgen eens uitvoeren. De onderdelen heb ik wel liggen hiervoor. Ps het ligt niet aan mn router ofzo want dat blijft goed werken namelijk.
iemand Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 suc6 en .... ik ben benieuwd naar je ervaringen ..... gr. Erik
keessie100 Geplaatst: 2 juni 2011 Auteur Geplaatst: 2 juni 2011 Hoihoi Tot op heden geen uitval meer gehad na de modificatie. Ben er erg gelukkig mee iig dat ik lekker kan blijve liggen als ik kijk.
iemand Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 heel mooi, bedankt voor de terugmelding. en suc6 met de sat-hobby gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen