Ga naar inhoud


[digitenne kaartje] Werkt Digitenne (conax) kaartje goed icm CCcam?


lujo

Aanbevolen berichten

@ Tha Great Mac: Satire, satire wink

 

@ DeBeek

 

Ik heb mijn bankpasje geprobeerd en EMM aangezet omdat mijn saldo met ECM niet snel genoeg werd opgewaardeerd. Als je chipknip gebruikt gaat het nog sneller.

 

Tip: gebruik creditcard en laat opgewardeerde rechtreeks automatisch naar je bankrekening storten. Bank blij, jij blij, iedereen blij smile

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: lujo
Vreemdgenoeg werkte Nederland 1, 2 en 3 ook zonder dat adaptertje.


NED123 zijn dan ook FTA via digitenne, je kaart wordt daar niet eens voor aangesproken.

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje

NED123 zijn dan ook FTA via digitenne, je kaart wordt daar niet eens voor aangesproken.


Klopt maar mijn antenne nog wel. Via die komt mijn signaal dus binnen, akkoord?
En signaal van Nederland 1,2 en 3 kwam zonder fouten aan. Dus goed beeld, zonder haperingen.
Wat dus niet goed doorkwam waren die ECM's waardoor mijn kaart op de beschadigde ECM'S verkeerde antwoorden stuurde waardoor het niet werkte denk ik dan.

[edit]
Voorbeeld:
NewCS handelt ECM goed af. Trek ik de stekker van die stroomadapter (terwijl ik een gecodeerde zender kijk) uit het stopcontact dan beginnen de problemen weer. Stekker weer erin en ik kan weer kijken.

Bij Nederland 1, 2 en 3 maakt het niet uit of die adapter aangesloten is of niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik gewoon zo,n Ronde Fm antenne buiten, en heb hem doorgelust naar de radio. Werkt perfect.

 

Dus mijn Fm antenne is ook mijn digitenne

 

gr.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Beste allemaal,

 

Hier nog een tip. Zelf heb ik hier de DM7020HD  met Gemini Thor. CCcam wil geen beeld geven, voor Digitenne gebruik ik de scam emulator en werkt snel en prima. Voor het omschakelen van scam naar CCcam ben ik druk in de weer om het samen te laten draaien zonder dat ze elkaar bijten, kanibalen weer ik...hihi

Dreambox DM7000S, Echostar 2200 2CI, Skystar 2.

Schotels: Triax 88 CM + DiSEqC Stab HH100 Rotor, Fixed Triax 66 CM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

 

Hier nog een tip. Zelf heb ik hier de DM7020HD  met Gemini Thor. CCcam wil geen beeld geven, voor Digitenne gebruik ik de scam emulator en werkt snel en prima. Voor het omschakelen van scam naar CCcam ben ik druk in de weer om het samen te laten draaien zonder dat ze elkaar bijten, kanibalen weer ik...hihi

Dan heb je een kaartje die niet van KPN is. KPN kaarten werken feilloos met CCcam

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Heb hier Digitenne kaart in een AlphaCrypt CI in de Dreambox. Werkt ook prima. Hsd de Digitenne kasrt eerst in CCCam 2.21 werkte ook maar moest hem op 3.58Mhz klokken om geen hickups te hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dan heb je een kaartje die niet van KPN is. KPN kaarten werken feilloos met CCcam

 

Ja echt ik heb een originele KPN kaart, maar kreeg Digitenne niet werkend. Zonde, want ik wilde alles het liefst met CCcam regelen.

De scam emulator is versie 3.57 andere versies wilde ook niet. Mogelijk ligt het aan de Gemini Thor image, geen idee.

Dreambox DM7000S, Echostar 2200 2CI, Skystar 2.

Schotels: Triax 88 CM + DiSEqC Stab HH100 Rotor, Fixed Triax 66 CM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...