Losha Geplaatst: 27 mei 2011 Delen Geplaatst: 27 mei 2011 Ben overgestapt van mijn oude vertrouwde Strong 8100 naar een OpenboxS9. Op de Strong werkte de motor prima (SG2100A) ik denk via USALS ? Dus LONG en LAT invullen en Satellieten selecteren. Nu op de OpenboxS9 krijg ik het niet normaal voor elkaar. Kan de motor manuel bewegen via motorsturing maar via usals beweegt ie niet als ik met de ab van Sat. wil veranderen. Heb hem nu als Diseq1.2 en dan de sat. posities opslaan maar dat is ook niet je van het (weet niet welke sat ie daadwerkelijk ziet op dat moment) HELP, hoe werkt het ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Losha Geplaatst: 27 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2011 het lijkt erop dat ie het nu in ene wel goed doet .. eerst de scan's afwachten... waarschijnlijk was ie de weg kwijt, nadat ik van de strong zo op de openbox ben gegaan wist de openbox waarschijnlijk het nulpunt van de motor niet en draaide ergens anders naartoe dan de bedoeling was ? hopelijk blijft het nu goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Smurf Geplaatst: 27 mei 2011 Delen Geplaatst: 27 mei 2011 blij dat het werkt Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Losha Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2011 jup, hij werkt nu wel naar behoren heb alleen gemerkt dat de satelieten niet op hun plek staan ?! astra 19,2 tot eurobird 28,2 staan spot-on maar eutelsat 16 moet ik op 15.7 zetten voor beste ontvangst en hotbird zelfs 13.5 ipv 13.0 beetje raar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 28 mei 2011 Delen Geplaatst: 28 mei 2011 Ik had hetzelfde, kreeg de motor niet goed ingesteld. Zat trouwens ook wat ruimte op de as en het leek erop dat de vastgezette posities steeds verliepen. Heb nu een duo lnb besteld. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Losha Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2011 vanmiddag voor de 3de keer met een nat doek over de lnb geprobeerd de boel beter te krijgen al met al valt het eigenlijk wel mee soms moet ik met usals de boel ,1 oost of west verzetten voor 1a2 procent meer maar verder prima beeld alleen ... ik krijg 13 en 19,2 en verder 23,5 en 28,2 prima maar 16 ziet ie helemaal niets ? bij scan pakt ie van alles van 13 ?! dacht eerst dat ie het deed, even frequencies vergelijken en niets van 16 erbij Sig.Intensity is vrijwel overal 83a85 sig.Quality meestal rond 73 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen