Gast RWsat Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 Kent iemand bij de Denson 400 de waarschuwing Error: Copy set. Wat betekend dit en is dit via een software update weer goed te krijgen.
supertrooper Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 hallo, Ik heb geen antwoord op je vraag maar heb hetzelfde probleem als jou maar dan met de ds 300hd. dus mocht je reeds een oplossong hebben dan hoor ik het graag. Suprtrooper dm600, 80cm draaibaar
mhv Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 mailtje sturen naar het reparatie bedrijf die deze denson ontvangers repareerd op internet te vinden onder www.s.tcare.nl suc6 ps zie dat de website niet te bereiken is misschien zijn ze er wel mee gestopt ?
Ferr Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 helaas zal de ontvanger terug moeten naar de importeur.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
supertrooper Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 geinformeerd bij de dealer en deze moest idd terug naar de leverancier. waarschijnlijk iets met het moederbord. kosten €30,- viel mij nog mee... dm600, 80cm draaibaar
supertrooper Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 box terug gekregen en viel gewoon onder garantie!! dus gratis dm600, 80cm draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen