Micky1 Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 alles doe ik maar het lampje blijft orange knipperen,en niet blauw
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 WPA TKIP moet inderdaad worden WPA AES. Je weet ook zeker dat ie op WPA staat en niet op WPA2 he?
Micky1 Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 heb het in de router aangepast naar wpa2 en ook op de wifi bridge.Nu gaat die blauwe lampe branden, maar als ik het in de dreambox stop, gaat die lamp niet branden. Die instelling in de router had die nu gevolgen voor mijn netwerk???
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Van WPA -> WPA2 dat heeft inderdaad wel gevolgen in je netwerk. Aangesloten op de dreambox, moet je ook nog het IP adres in de dreambox zetten -> netwerk settings.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Nee hoor, de draadloze zaken die je verder hebt moet je ook even op WPA2 instellen, meer niet.
Micky1 Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 hoe kom ik achter die ip adres van de 7000,heb wel alles ingestelt maar gewoon een ip adres uitgekozen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Andersom... Je moet het IP adres van je dreambox net zo instellen als je dat op je WiFi bridge hebt gedaan.
Micky1 Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 ik heb geen ip adres op de wifi bridge ingestellt
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Dat moet je wel doen, DHCP is in dit geval vragen om problemen.
Micky1 Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 gewoon een ip adres die vrij is in de dreambox ingeven
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Ja, hetzelfde als die je in je bridge hebt gezet. En niet onbelangrijk: buiten de eventuele DHCP pool.
Dreeke Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Ik zit in een verhuizing en heb in de nieuwe woning tijdelijk een oude IPbox 200S staan. Helaas zit in dat apparaat geen USB poort, maar de mini pc ernaast juist weer wel. Dus heb ik getest. Na het instellen van de draadloze verbinding in de bridge, heb ik deze aangesloten op de mini pc voor de USB poort en de ethernetverbinding in de IPbox (met een vast IP adres). Na enkele seconden werkte de ethernet verbinding en was de IPbox met het internet verbonden. Het zal dus ook wel mogelijk zijn als bijvoorbeeld je TV een USB poort heeft. Groet, André
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Origineel bericht van: Dreeke Het zal dus ook wel mogelijk zijn als bijvoorbeeld je TV een USB poort heeft. Ja, inderdaad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen