Ga naar inhoud


[Elite HD] probleem met afspelen grote bestanden


Gast arif00

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Ik heb een probleem met het afspelen van grote filmbestanden.

 

Ik een film van 1.74gb die speelt ie gewoon goed af

En dan heb ik nog een film van 2.88gb en daarmee heb ik problemen als de film vb. 2 uurtjes duurt laat azbox alleen maar 1,5 uur zien (afspelen) en hiernaast krijgt ie dan nog geluid problemen (loopt niet synchroon).

 

Ik veel geprobeerd maar niet gelukt.

 

Film speel ik via usb, netwerk, hdd allemaal dezelfde...

 

Wie kan mij helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Film staat in mijn laptop in een gedeelde map en op mijn usb stick.

 

Die heb ik dan geprobeerd af te spelen via verkenner en film.

 

voor beide maakt het niet uit

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb veel fw's gebruikt (uitgeprobeerd)

ik had 0.9.5306 ik dacht dat het aan fw lag heb 0.9.5209 erop gezet, nu heb ik 0.9.5020, omdat het niet heeft geholpen heb ik hem zo gelaten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arif00
Ik heb veel fw's gebruikt (uitgeprobeerd)
ik had 0.9.5306 ik dacht dat het aan fw lag heb 0.9.5209 erop gezet, nu heb ik 0.9.5020, omdat het niet heeft geholpen heb ik hem zo gelaten..


Ik heb hetzelfde gehad met een aantal films. Deze speelde goed af op de PC, maar tot ongeveer 80% op de Azbox. Dit bleek echter aan de bestanden te liggen. Na het downloaden van een andere versie(even groot zelfde kwaliteit), had ik het probleem niet. Gebeurt dit met alle films van die grootte of alleen met een aantal ? Heeft de film toevallig DTS geluid die je via de TV afspeelt ?

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat helpt niet.

Ik heb het vandaag geprobeerd andere versie van een film af te spelen die problemen had maar helaas.

 

Het lijkt wel alsof hij het alleen met bestanden doet die groter zijn dan ongeveer 1,9GB

 

Ik ben nu echt verward door deze probleem dat ik opeens geen grote bestanden kan afspelen. Ik kan me herinneren dat ik vroeger een film had afgespeeld van 6GB

 

Ik download nu vooral grote bestanden om de kwaliteit en ac3 (heel af en toe DTS), maar azbox is aangesloten op een receiver dus met het verwerken van geluid zal er geen probleem zijn.

 

Het is niet met een of twee films maar met alle films die groot zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb met de volgende fw geprobeerd 0.9.3877

 

nu heeft hij het wel gedaan azbox laat nu de hele film zien.

 

Alleen nu heb ik wel de probleem dat het een hele oude fw is, en heb nu ook de probleem dat ik een film niet vooruit kan spoelen anders gaat geluid weg.

 

En heb ook een audio synchroon probleem

 

In ieder geval weet ik nu dat het niet door film komt als het met een oude fw het hele film laat zien zal het met de huidige ook moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...