amber56 Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 hallo, ik heb het volgende probleem en hoop dat iemend mij kan helpen. ik wil mijn DM 7020s flashen met andere firmware, dit heb al vele malen gedaan. nu doet zich het volgende, voor als ik het ip adres(192.168.1.34) invoer in mijn browser kom ik in het bekende scherm om een nieuwe flash uit te voeren. ik kies de juiste image en druk op flash. er gebeurt nu helemaal niets meer de flash start niet. hoe kan ik dit oplossen zodat deze wel doorloopt?
iemand Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 dus het ip-adres is wel juist dan lijkt de web-interface wel in orde Heb je al eens geprobeerd serieel te flashen ? gr. Erik
amber56 Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Geplaatst: 28 mei 2011 ja geprobeerd met dreamup, maar als ik wil flaschen loopt i een paar procent en wordt dan afgebroken ( melding door gebruiker beeindigd)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Dit heb ik eerder gehoord... Voedingsprobleem? Heb je wel de juiste image? Misschien een andere versie van DreamUp proberen?
vGnp Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Misschien een andere versie van DreamUp proberen? Dat schijnt (bijna) altijd de oplossing te zijn. Oudere DreamUp versie gebruiken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
amber56 Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Geplaatst: 28 mei 2011 hé, mensen probleem opgelost. ben ook nog even wezen googlen. daar heb ik gelezen dat het ook wel eens aan de webbrowser kon liggen. zelf gebruiken mozilla nooit een probleem mee gehad, maar toch even explore gebruikt, en het werkte!! bedankt voor jullie reacties!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen