capri28v6 Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 geachte medesatters,is het mogelijk om via de usb poort op de vu+ mijn fototoestel aan te sluiten? de bestanden die ik wil bekijken zijn jpeg bestanden ,die op het interne geheugen en de sd kaart staan. het zou mooi zijn om ze via deze weg op je scherm te toveren. bijvoorbaat dank voor de eventuele reactie,s. amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Ik denk dat je dan drivers nodig zou hebben die er niet zijn, met andere woorden, ik denk dat dat niet gaat lukken.
Tonskidutch Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 met een geschikte cardreader kun je alleszins wel de SD kaart als usb aansluiten, maar niet het toestel zelf om uit te lezen. overigens O.T. misschien een tip als dat mogelijk is met je camera om 16:9 foto formaat te maken (liggend) dan krijg je met de pictureplayer goede beeldvullende foto's ciao Second Life Mungo Parker
jeanj Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 Ik zou zeggen hang hem er aan en probeer het.....
capri28v6 Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Geplaatst: 30 mei 2011 uiteraard heeft ie er al aangehangen,eerst proberen en dan pas vragen stellen. de cardreader is ook een optie. bedankt voor jullie reactie's. amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
Moderator wiz Geplaatst: 30 mei 2011 Moderator Geplaatst: 30 mei 2011 Origineel bericht van: capri28v6 uiteraard heeft ie er al aangehangen,eerst proberen en dan pas vragen stellen. de cardreader is ook een optie. bedankt voor jullie reactie's. Dit snap ik niet. Je hangt je camera eraan en ziet dat het niet werkt, en vervolgens ga je hier vragen of je je camera succesvol aan je vu kan hangen? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
capri28v6 Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Geplaatst: 30 mei 2011 ja idd,of is dat vreemd? zou toch kunnen dat ik als leek iets over het hoofd zie? amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
Moderator wiz Geplaatst: 30 mei 2011 Moderator Geplaatst: 30 mei 2011 dan zou ik de vraag begonnen zijn met "ik heb mijn camera aan mijn vu gehangen en ik krijg het niet aan de praat". Da's een iets andere vraagstelling dan "kan je je fotocamera aan je vu hangen?", en het voorkomt suggesties als probeer het eens. De meeste fotocamera's overigens hebben vaak een composiet video en audio uitgang waarmee je ze zo op een tv zou moeten kunnen aansluiten om te doen wat jij wil, namelijk je foto's op je tv tonen. Wat voor een camera is het eigenlijk? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Con Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Origineel bericht van: wiz . . .Dit snap ik niet. Je hangt je camera eraan en ziet dat het niet werkt, en vervolgens ga je hier vragen of je je camera succesvol aan je vu kan hangen? . . . Wellicht is er een plug-in, "weet hij veel" gezien het aantal images en al helemaal het ondoordringbare bos van plug-ins. Dus zo gek was die vraag nog niet, toch? Een flinke "nerd" als je weet wat er allemaal is uitgebracht. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
capri28v6 Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 het is een fujifilm finepix S8000 fd camera.is alleen uitgerust met een usb aansluiting.{av out} ik zal de volgende iets duidelijker zijn wat betreft de vraagstelling. mvg Ed amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
Tonskidutch Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: capri28v6 het is een fujifilm finepix S8000 fd camera.is alleen uitgerust met een usb aansluiting.{av out} ik zal de volgende iets duidelijker zijn wat betreft de vraagstelling. mvg Ed mag ik vragen of je ook een mooie fijne platte tv hebt staan die aan je VU+ hangt? die hebben meestal ook USB- aansluiting av-in (per uPnP/dnla). gebruik doe eens. ciao Second Life Mungo Parker
capri28v6 Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 dat mag je vragen,ik heb een LG hd ready met veel aansluitingen maar geen usb. amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
Noud Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Ik denk dat het aan de camera ligt of je beeld krijgt of niet, mijn canon, doet zich op een pc zonder canon drivers voor als een memory stick, overignes ook op mijn samsung tv, heb hem nog niet aan de vu gehad maar ik vermoed dat hij het daar ook gewoon als usb drive doet. heeft je camera drivers nodig om op je pc iets te doen, dan denk ik dat je VU+ dit usb device niet snapt, zonder extra pluggins uit het ondoordringbare bos van plugins ;-) VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
capri28v6 Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Geplaatst: 1 juni 2011 idd op de pc met de winxp drivers geen probleem.ziet hem als usb drive. amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
Tonskidutch Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 misschien heb je hier wat aan: nieuwe drivers!!!!!!!!!!!!!!! nieuwe drivers van 31-5-2011 20110526 - Support HDMI CEC device - Support DDP 20110531 - Change CEC address scheme (read : initiator, write: destination) support DDP < google , maar ben niet zeker of het los staat van HDMI in deze samenhang Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen