skipdaflip Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Net een dreambox 500hd aangeschaft. Ik heb de zenderlijst nu voor mijn kiezen, maar op dit moment heb ik alleen de FTA kanalen. De kaart zit erin en mgcamd is geinstalleerd. Ik woon in amsterdam, wat van netwerkID moet hiervoor ingevuld worden? Wat moet er nog meer gedaan worden om de kaart uit te lezen?
guppje29 Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Gaat je helaas niet lukken om beeld te krijgen. Zoek maar ff op upc vraagje in dit forum. Je moet je UPC box laten uitlezen. De box key moet je dan in je dreambox zetten en laten koppelen met je upc kaart. Dan kan je beeld krijgen. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Merkedesch Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Origineel bericht van: skipdaflip Net een dreambox 500hd aangeschaft. Nooit geweten dat er een DM500HD voor de kabel leverbaar was?? ff op je andere vraag terug te komen...dat kun je als leek zijnde niet zelf uitlezen. Gr.Merkedesch
theboyk Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 DM500HD is bij Dream in Duisland leverbaar met een hybride dvb-t / dvb-c tuner
tajvdz Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Origineel bericht van: Merkedesch ff op je andere vraag terug te komen...dat kun je als leek zijnde niet zelf uitlezen. Gr.Merkedesch Zal best wel iemand zo handig zijn die hier wat op verzint lijkt me
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen