Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens mij maximaal 290 watt,gemiddeld verbruik geen idee van.

Kan mij dat verbruik trouwens schelen smile

Dat interesseert mij werkelijk niks.

Als het beeld maar goed is dan zal het verbruik me een worst wezen wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76

Moet nog wel ff goed zien hoe ik alles instel.

50 Hz of 60 Hz,zowel de Dreambox als de Mediaspeler.
De Tv werkt met 600 Hz beeldverversing.

50Hz natuurlijk. In Europa gebruiken we 50Hz interlaced TV beelden. Stel je de zaak op 60Hz in, dan heb je kans op schokkerige effecten.
Geplaatst:

Mediaspelers hebben in dat opzicht een probleem. Je kunt video's hebben in 24 fps, 25fps, 30fps, 50fps en 60fps. Het zou nou zo leuk zijn als de mediaspeler die waardes zou gebruiken om de TV met dat aantal fps aan te sturen. Jammer genoeg gebeurt dat bij mijn weten nooit. Je hebt een bepaalde frequentie ingesteld tussen mediaspeler en TV, en de mediaspeler bouwt zelf alles om naar die snelheid.

Geplaatst:
Origineel bericht van: grunnsat
Mediaspelers hebben in dat opzicht een probleem. Je kunt video's hebben in 24 fps, 25fps, 30fps, 50fps en 60fps. Het zou nou zo leuk zijn als de mediaspeler die waardes zou gebruiken om de TV met dat aantal fps aan te sturen. Jammer genoeg gebeurt dat bij mijn weten nooit. Je hebt een bepaalde frequentie ingesteld tussen mediaspeler en TV, en de mediaspeler bouwt zelf alles om naar die snelheid.

Nee hoor. mijn C200 houdt hier rekening mee. Output als 24Hz, 50Hz (voor 25 + 50) en 60Hz (voor 30 + 60)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen