Gast 1972 Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 Beste mensen, ik heb al een tijdje DB7025+, sinds kort probeer ik wat meer van te leren. ik gebruikte het apparaat alleen tv te kijken enz. ik heb gemini2 4.50 op staan. ik probeer een usb schijf van 8 gb aan het apparaat te koppelen maar ik krijg dit niet voor elkaar.ik heb de schijf geformatteerd in ext3 ook nog fat32 maar het wordt maar niet herkend. wat doe ik fout? kan iemand mij helpen? alvast bedankt
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 De schijf zou je eigenlijk niet tevoren moeten/hoeven formatteren, dat doet je dreambox zelf wel. Maar dan moet ie wel herkend worden, misschien issie niet compatible.
Gast MiLo Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 De 7025 is niet "hot pluggable". Om een USB apparaat te herkennen, moet je hem uitzetten, apparaat aansluiten en dan rebooten.
chellohacker Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Origineel bericht van: MiLo De 7025 is niet "hot pluggable". Om een USB apparaat te herkennen, moet je hem uitzetten, apparaat aansluiten en dan rebooten. Hoi, ik heb het net geprobeerd, om te testen een 500MB usb, maar dat wil niet lukken, ik controleer het met D.C.C. prgr. Ook mounten oid krijg ik niet voorelkaar.
Aanbevolen berichten