Gast Dennes Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 hey, ik ben Dennes en nieuw op het forum. ik hoop hier het antwoord op de onderstaande vraag te vinden. ik had de bovenstaande Samsung tv gister gekocht, maar dinsdag word hij geleverd en hij is voorzien van DVB-S2, dus kan HD-TV ontvangen. ik heb een HD-TV abonnement bij canaldigitaal. kan daar een originele canaldigitaal CI module in, of heb ik een hele aparte insteekkaart nodig? Gr Dennes
Terradon Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 Hoi Dennis, Welkom hier...... Je kunt er gewoon de door Canal Digitaal geleverde Mediaguard cam en geactiveerde kaart in het ci slot doen dan werkt die. Als alternatief kun je ook een Aston 1.07 kopen die werkt ook perfect en laat ook de kaartupdates goed door. Groetjes...........
Gast Dennes Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 bedankt voor je antwoord!! met die aston krijg ik geen problemen dat ik straks geen zenders meer kan ontvangen? laat die van canaldigitaal de updates niet goed door? als ik hem bij canaldigitaal aanschaf, krijg ik korting.
Terradon Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 Origineel bericht van: Dennes bedankt voor je antwoord!! met die aston krijg ik geen problemen dat ik straks geen zenders meer kan ontvangen? laat die van canaldigitaal de updates niet goed door? als ik hem bij canaldigitaal aanschaf, krijg ik korting. Hoi, De Aston is niet gecertificeerd door CD dus geen garantie dat die blijft werken met de cd kaart maar werkt tot op heden beter dan de Mediaguard cam vooral is die sneller en bij sommige twin ontvangers heeft het dual systeem voordelen. De Mediaguard word door CD zelf op de markt gebracht en is gecertificeerd en blijft werken volgens CD en natuurlijk werkt de kaartupdate goed bij deze cam. Groetjes............
Gast Dennes Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 oké bedankt! ik ga voor die van CD, maar niet bij CD vandaan, want ze zijn te duur
Terradon Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Hoi, Je kunt ook eens hier in de tweedehands sectie kijken of op MP....vaak heb je dan voor een paar tientjes een cammetje. Groetjes.......................
wied Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 ja, maar elk cammetje doet niet wat ik verwacht! Mijn technomate kaartlezer werkt perfect, inbegrepen de maandupdates. Met de CD (wereldbol) module erin is het beeld niet om aan te kijken. Mijn comag daarentegen, uiteraard met CD module, geeft een stabiel, schitterend beeld maar geen maandupdates. De lotto winnen lijkt misschien eenvoudiger... Een aston dual is waarschijnlijk de beste keuze (op dit moment) maar ik lig ook al maanden op de loer voor een koopje. sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Nobody2050 Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Als jij je PM dan eens een keertje leest (want een week geleden heb ik je er één gestuurd), dan heb je misschien een koopje waarvoor je al maanden op de loer ligt. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
wied Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 aub Nobody, zie PM. En nogmaals dank... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
pelouw Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 is het koopje nog aanwezig?, zo ja kun ke mij wat meer vertellen?
Gast Appeboy Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Ik heb vorige week de Samsung 40D6510 gekocht, en ook via canal digitaal een ci module en kaart gekocht. Nu heb ik het probleem dat ik wel de standaardzenders via astra 19 kan ontvangen, maar als ik het laat zoeken op de astra 23 voor HD dan zijn er 0 zoek resultalen. Als ik mijn satellietontvanger ertussen knoop heb ik wel astra 23 (en HD), dus het signaal komt wel door het kabeltje. Nu heb ik de TV zenders ingeladen zoals een pfd van CD dat laat zien: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFile...-Samsung-tv.pdf Als ik voorkeur SD-kanalenlijst kies worden de kanalen prima geladen met voorhkeur HD laad hij niks in. Kent iemand dit probleem?
Gast meerjam Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Ik heb alle 23gr oost frequenties handmatig ingevoerd en dat werkt
MNM_tm Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Zowel bij keuze SD-kanalenlijst als HD-kanalenlijst haalt de TV de zenderlijst gewoon van de Astra 19.2° satelliet. Dat je na het inlezen van de zenderlijst geen beeld hebt op de HD zenders, kan best komen door een onjuiste instelling van de DiSEqC modus in het LNB instellingen menu van de TV. Voor Astra 19.2 moet die modus op 1/4 staan en voor Astra 23.5 moet die op 2/4 staan. Anders kan de TV niet schakelen tussen de twee satellieten en probeert de TV de HD zenders op te sporen op de Astra 19.2 satelliet, waar ze niet zitten. Zorg trouwens ook voor de meest recente firmware versie op je TV!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen