Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg mijn dm500hd niet meer geflashed.

Via usb en dreamup krijg ik geen contact meer.

Ik heb nu geprobeerd om via het netwerk in de box te komen maar dit wil ook niet meer lukken. Normaal hou ik gewoon de knop aan de voorzijde ingedrukt tijdens het aanzetten. Hierna krijg ik normaal een zwart scherm met daarin in het groen informatie. Dit wil echter niet meer komen. Als ik hem gewoon aan zet dan krijg ik uit eindelijk wel een pli scherm maar doorstarten ho maar.

iemand enig idee??

gr Karel

Geplaatst:

Karel, je moet weten welk eerste vrije IP adres jouw dreambox heeft gekregen van jouw router/DHCP server. Als je inlogt op de router kun je zien welke IP adressen zijn uitgedeeld.

Dus zet je box uit, hou de knop voor ingedrukt en zet de box via de powerknop achter weer aan. Hou de knop voor ongeveer 10 seconden vast. Probeer dan het eerste IP adres in jouw thuis-reeks in internet explorer (of Firefox of Chrome) in te typen, bijvoorbeeld 192.168.2.1 en daarna enter. Als je het dreambox plaatje van upgraden ziet, dan zit je op je dreambox. Gebeurt er iets anders, neem dan nummer het volgende nummer (192.168.2.2) en herhaal dit totdat je op je dreambox zit. Zo moet het werken.

Succes.

Dreambox 500HD met LaCie esata 1TB HDD + newnigma2 + Triax 88cm + Moteck SG2100

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen