MR_B Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Ik had voorheen een 600s met een Vbox2 die automatisch draaide via de remote van de dreambox in de zenderlijst. Nu heb ik de 600s vervangen voor een 500hd en krijg de Vbox2 niet meer automatisch werkend. Als ik in het rotor menu de satellieten opzoek en opsla dan draait deze alleen als ik het zeg draai naar positienummer ... Ga ik uit het menu en ZAP dan via de zenderlijst draait de motor niet en krijgt de Vbox2 ook geen draai commando van de 500hd. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Golfdiesel Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Origineel bericht van: MR_B Ik had voorheen een 600s met een Vbox2 die automatisch draaide via de remote van de dreambox in de zenderlijst. Nu heb ik de 600s vervangen voor een 500hd en krijg de Vbox2 niet meer automatisch werkend. Als ik in het rotor menu de satellieten opzoek en opsla dan draait deze alleen als ik het zeg draai naar positienummer ... Ga ik uit het menu en ZAP dan via de zenderlijst draait de motor niet en krijgt de Vbox2 ook geen draai commando van de 500hd. Hoe heb je de lnb/diseqc instellingen staan? Kan je die hier neerzetten? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
MR_B Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Geplaatst: 30 mei 2011 Gewoon op ROTOR meer kun je helaas niet doen in Tuner configuratie Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
guppje29 Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Toch wel hoor je moet de tuner configrate op geavanceerd zetten. De usals uit zetten en je kan dan de opgeslagen motor positie per sateliet instellen. Ik heb zelf ook een V box en werkt perfect. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen