Ga naar inhoud


nokia 9200/9500 betaresearch cam module


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb bij mijn nokia 9200/9500 dbox een betaresearch conditional access

cam module zitten

 

kan iemand mijn vertellen wat het verschil is tussen een normale irdeto cam en deze cam

 

en of een aangepaste irdeto cam

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

de beta cam is een cam die gebruikt wordt met het betacrypt systeem.deze wordt door premiere gehanteerd.

dit is dus anders dan een irdeto cam(andere encryptie).het is niet een echte cam want de betacam kan je niet in een andere decoder stoppen.anders om gaat ook niet.ik geloof dat deze cam een CI module wordt genoemd,maar weet dat niet met zekerheid te vertellen.door er nu een andere chip in de beta cam te zetten maak je van deze een allcam.door deze chip emuleert de cam meerdere systemen(bijv. 6 in1).hierdoor kan de cam meerdere encryptie systemen nadoen.je hebt dan eigenlijk 6 verschillende cammetjes zoals bijv. viaccess en seca

ik hoop dat het je nu een beetje duidelijker is.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Beta-cam is qua afmetingen identiek aan de Irdeto-cam .Ik heb hier ooit een 2e D-box naast de mijne gehad , dat was een orginele Duitse , waar ik ook DVB ingezet had .Die duitse had zo'n groen/zwarte Beta-cam en een geel/zwarte Premiere-kaart . Op deze kaart zette ik dezelfde CRD-file als op de blauwe Multichoise 1.2 ACS kaart . De kombinatie , Beta-cam / Premiere-kaart werkte in beide ontvangers , de kombinatie Irdetro / MC-kaart , ook . Echter Beta-cam / MC-kaart werkte niet , evenals Irdeto / Premiere-kaart in geen van de ontvangers werkte . Later heb ik beide cam's omgebouwd naar Amon 4.1 en toen werkten alle kombinaties . De Betacypt-cam is dus gewoon om te bouwen naar Amon .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...