hankypanky1 Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Ik een aantal dagen geleden de bulgaarse zender T-rock toegevoegd op mijn Philips DSX-6073 op dezelfde transponder zitten ook BNT world, NBT en DSTV deze zenders zijn fta te ontvangen. Alle zenders doen het prima maar bij T-rock happert het geluid om de 15 a 20 sec dat is erg irritant. Op mijn Dreambox doet hij het prima maar op de 6073 niet. In de Philips zit de Rayhtec V2.12D firmware en deze draait op alle zenders perfect. Wie heeft daar ook problemen mee, en wie weet misschien de oplossing voor dit probleem?
gps Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Hier hetzelfde probleem. Ook met de V3.12E. Er staat wel TEST in beeld. Ik weet geen oplossing.
hankypanky1 Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Geplaatst: 30 mei 2011 Nou dan weet ik in ieder gaval dat het niet aan mijn ontvanger ligt. Toch vreemd dat ik op de dreambox geen problemen heb met het geluid. Misschien dat er nog iemand met de oplossing komt want het is wel een mooie zender die tenminste nog eens echte rock draait.
hankypanky1 Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 Maakt ook niets meer uit de zender is er al af, er zit nu een andere muziekzender op dezelfde transponder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen