stof Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 Ik heb ondertussen VLC plugin geïnstaleerd op Dreambox en VLC 0.8.1 op pc. Op deze manier lukt me het wel om de .avi bestanden te streamen. Het probleem is dus opgelost! Bedankt!
Gast Bats Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 De movieplayer heb ik staan in open-pli. VLC plugin staat niet bij de downloads dus zit er standaard in, dan zeker?. Hij vraagt om de PC's IP adress in de streaming settings? Maar waar?
stof Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 VLC plugin (terug te vinden op Dreambox.it) heb ik geïnstalleerd via FTP, nadat ik het config heb aangepast (IP adres, poort en pc-directory). Op pc dien je VLC te openen (nadat in de snelkoppeling --intf wxwin --extraintf=http werd gevoegd, de poort aanpassen en de web interface gebruiken. Daarna kan je via de VLC plugin op de dreambox .avi streamen. De werkwijze is vergelijkbaar met movieplayer.
Gast Bats Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 OK, Fantastisch. vlc client op Dreambox.it heet het bestandje. En inderdaad komt er een xml.bestandje mee. Zal er even aan werken. Dank je.
Gast Bats Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Avi speelt niet als je de Webinterface aanklikt. Nu kan ik nog niet de afspelende film onderbreken of versnellen. De versie 0.8.6 wordt bij opties genoemd en aan te kruisen. Zal ik nog wel even proberen. Herstel: opties staan alleen in de ingebakken movieplayer. DVD onder de blauwe knop bij deze handmatig geïnstalleerde. Denk dat de bestandjes ergens anders moeten staan en die movieplayer doet het ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen