maikel7 Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Ik heb de laatste week steeds meer last dat het beeld ineens freezed op de HD zenders. Als ik dan zap naar een andere zender krijg ik weer beeld en kan dan ook weer terug naar de zender die vastliep en krijg dan ook weer beeld, tot hij opnieuw vastloopt. Ik heb vandaag dus maar eens de nieuwste pli images (stond een image van april op) gedownload en geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem (zowel image van 29-5 als 28-5). Ik heb 2 dreambox 800's (origineel) en bij beide hetzelfde probleem. Iemand zelfde problemen of een idee?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Staat niks je schotel in de weg? Is je schotel wel goed afgesteld?
maikel7 Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Geplaatst: 30 mei 2011 Is onlangs nog afgesteld door een officiële dealer, dus dat moet goed zijn. Staat ook niets voor ofzo...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Heb je in beide dreamboxen een CDS kaartje, of heb je een andere oplossing?
maikel7 Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Heb je in beide dreamboxen een CDS kaartje, of heb je een andere oplossing? Ik heb in beide inderdaad een CDS kaartje. Ik gebruik het in combinatie met een andere oplossing. Ik kwam er gisteren wel achter dat de CDS kaartjes niet geupdate waren, dus heb middels een oude Inverto de kaartjes weer geheractiveerd. Nu dus testen of het beeld niet meer freezed... Wel vreemd dat hij de CDS kaarten niet update??
Henksat Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: maikel7 Ik heb in beide inderdaad een CDS kaartje. Ik gebruik het in combinatie met een andere oplossing. En komen de HD kanalen van dat kaartje of via die "andere" oplossing? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
maikel7 Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: maikel7 Ik heb in beide inderdaad een CDS kaartje. Ik gebruik het in combinatie met een andere oplossing. En komen de HD kanalen van dat kaartje of via die "andere" oplossing? Kaartje, heb een officieel abonnement op HD kanalen. Lijkt vooralsnog de oplossing te zijn het updaten vh kaartje. Maar ik test nog even goed. Lijkt er dus op dat voordat ik de update vd kaart heb gedaan, de HD kanalen draaide op de andere oplossing. Welke ccam is goed om cd kaart wel te laten updaten? Gebruikte 2.09 nu heb ik er maar 2.2.1 opgezet.
M_Z Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 CCcam 2.2.1 is prima en krijgt ook de updates binnen. Wil je hier niet meer spreken over "andere oplossingen", anders wordt het topic alsnog gesloten. M_Z
maikel7 Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: M_Z CCcam 2.2.1 is prima en krijgt ook de updates binnen. Wil je hier niet meer spreken over "andere oplossingen", anders wordt het topic alsnog gesloten. M_Z Tot nu toe lijkt het allemaal te blijven werken na heractivatie van de smart cards. Ga CCam 2.2.1 proberen of deze wel de updates goed doorlaat. topic mag gesloten worden wat mij betreft, bedankt voor de reacties
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen