sammy100 Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 hallo luitjes ben bezig met een DM 7020 te voorzien van nieuwe firmware in dit geval de open pli ik doe dit via de webbrouwser maar dat wil dus niet krijg een time out ook dreamup geprobeerd de nieuwste op dit moment maar ook die geeft aan dat ik de upload heb verbroken dit terwijl ik helemaal niets heb gedaan is er iemand die mij kan vertellen wat ik nu moet doen??? bvd sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Golfdiesel Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: sammy100 hallo luitjes ben bezig met een DM 7020 te voorzien van nieuwe firmware in dit geval de open pli ik doe dit via de webbrouwser maar dat wil dus niet krijg een time out ook dreamup geprobeerd de nieuwste op dit moment maar ook die geeft aan dat ik de upload heb verbroken dit terwijl ik helemaal niets heb gedaan is er iemand die mij kan vertellen wat ik nu moet doen??? bvd sammy Je hebt de juiste versie gedownload? Wat ik altijd doe is de Dreambox uitzetten en daarna ook de hoofdschakelaar achterop even uit zetten. Daarna die weer aan zetten en vervolgens de Dreambox in stop modus opstarten (down+power bij de 7025 iig). Daarna gaat het via de web interface altijd goed. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
sammy100 Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 hoi golfdiesel ja dat heb ik ook gedaan maar ik krijg een melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt de tijd is verstreken ook het ip adres goed ingesteld ben ook met dreamup bezig geweest en nu schijnt het dat die allernieuwste het niet juist doet met de 7020 van mij hier die geeft telkens aan dat ik de flash onderbreek terwijl ik helemaal niets doe heb de iets oudere gedownload 1.3.3.3.3 en daar gaat ie wel mee door en nu is het afwachten wat er gaat gebeuren met vriendelijke groet sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Golfdiesel Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: sammy100 hoi golfdiesel ja dat heb ik ook gedaan maar ik krijg een melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt de tijd is verstreken ook het ip adres goed ingesteld ben ook met dreamup bezig geweest en nu schijnt het dat die allernieuwste het niet juist doet met de 7020 van mij hier die geeft telkens aan dat ik de flash onderbreek terwijl ik helemaal niets doe heb de iets oudere gedownload 1.3.3.3.3 en daar gaat ie wel mee door en nu is het afwachten wat er gaat gebeuren met vriendelijke groet sammy versie 1.3.3.3.3? Waar komt die vandaan? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen