Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 hoi allemaal. ik heb zojuist oslink V3 gedownload en als ik deze wil starten krijg ik de volgende melding: Program stopped with errorcode E6003 heb het gehaald van zeguers. wat moet ik hier aan doen? alvast bedankt voor de reaktie. paddy
ericb Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 hoi paddy, dit is een bekend probleem. ik heb het enige tijd geleden ook gehad en de oplossing is simpel: je pc opnieuw installeren. Oorzaak ligt in het feit dat oslink v3 wat probleempje heeft met bepaalde dll's oid. Op een schoon w98se systeem staan die niet maar op een langer gebruikt systeem (soms helaas) wel. Van de makers heb ik begrepen dat dit in de definitieve versie verholpen is. Je hebt dus 2 keuzes: installeren of wachten. Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 hoi, het gekke is dat ik een schoon systeem heb. nog geen 2 weken geleden alles er opnieuw opgezet. maar het is het proberen waard. gr. paddy
ericb Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 paddy, ik had nog een 2e systeem. dat heb ik schoon geinstalleerd met minimaal weinig 'extra' programma's en het werkt als een trein. Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 heb inmiddels win er opnieuw opgezet en probleem is niet verholpen. voordat ik voor 2 weken terug de pc heb moeten formatteren werkte alles goed ondanks dat ik er ik weet niet hoeveel op had staan. paddy
ericb Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 paddy, wellicht dat iemand anders nog een oplossing weet. Mij probleem is volledig beschreven in: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post143260 Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 goed ik heb het gelezen. maar wat is nu uiteindelijk de oplossing? of lees ik iets niet goed. groetjes paddy
ericb Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 als het op een andere manier niet lukt wachten tot satfrank een definieve versie klaar heeft. Helaas, want ik vind v3 een prachtprodukt. Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 tja het is ook een goed produkt, helemaal mee eens. maar waarom ik nu die foutmelding moet krijgen snap ik ook niet. ik heb inmiddels de philips wel gepatched alleen op andermans pc. gr. paddy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen