Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Ik heb als ik Firefox opstart, iedere keer last van Xmarks. Dit heb ik in het verleden wel gebruikt, maar ben er niet over te spreken. (zal best goed zijn, maar persoonlijk vind in het niets) Hoe kan ik daar vanaf komen, zie iedere keer tussen firefox door, als ik een bladwijzer toevoeg, of verander.
vGnp Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Menu Extra -> Add-ons -> opzoeken en de-installeren misschien? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Poetsdoekje Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: vGnp Menu Extra -> Add-ons -> opzoeken en de-installeren misschien? vGnp Onder Add-ons -> Extenties -> uitschakelen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 de-installeren uiteindelijk gedaan. werkt, zie het in ieder geval niet meer.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 te voeg gejuicht, komt nu iedere keer weer terug, zeer irritant er worden nu bladwijzers terug gezet die ik niet wil hebben, ook de instellingen worden aangepast die ik nu niet meer zo wil. Krijg het er maar niet uit.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten te voeg gejuicht, komt nu iedere keer weer terug, zeer irritant er worden nu bladwijzers terug gezet die ik niet wil hebben, ook de instellingen worden aangepast die ik nu niet meer zo wil. Krijg het er maar niet uit. Iets over het hooft gezien, nu wel uitgeschakeld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen