R@y Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Hallo Ik heb een vraagje. Ik draai nu openpli op mijn DM800HD-SE. Hoe kan ik mijn remote instellen zo dat ik met het zappen van zenders de pijl-hoog en de pijl-laag kan gebruiken? Nu zapt hij met hoog en laag met deze (< ) (>) pijl toetsen. Iemand een idee? Groetjes Ray
Gerard 76 Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 daar heb je wel een plugin voor. volgens mij is dat de pauli plugin.
R@y Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 Ik wou de pauli plugin instaleren maar de box gaf gelijk een groene scherm met fouten aan. De fout blijf weer komen naar herstarten. Ik ga ff alles opnieuw instaleren en nog eens proberen.Je hoort van me of het lukt. Groet Ray
Gerard 76 Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 komt die plugin uit de downloads van pli of heb je hem ergens anders vandaan?
vGnp Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 De "toetsen" staan volgens mij in /usr/share/enigma2/keymap.xml vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
R@y Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 De plugin kwam uit de pli.Maar het is gelukt. Alles snel er nieuw op gegooit en als eerste de plugin pauli gedownload.En het werkt nu goed. Bij deze bedankt voor je snelle racktie. Groetjes ray
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen