Gast mitchforum Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 hallo, Ik heb een xtrend ET500 en wil graag eens kunnen opnemen op een USB stick. Als software heb ik de nieuwste openPLI erop staan. Ik heb nagekeken of hij herkend word, maar vind hem niet terug. Het opname pad is //hdd/movie. Ik kan hem dus niet omzetten naar USB stick. Heeft iemand hier een tip voor.? Verder ben ik heel blij met de "kleine xtrend". Ik heb ook de ET9000 en ben daar ook heel blij mee, daarom ook mijn keuze voor de et5000. Als ik nu ook nog op usb stick kan opnemen, zou hij helemaal perfect zijn. (ik wil voor de enkele keer die ik zou opnemen, geen externe HD kopen) groet van claudia
Cobus R Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 je kunt het opname pad toch veranderen in pli ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast mitchforum Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Dat heb ik geprobeerd maar hij gaat niet omlaag naar de usb stick.(via de pijl toetsen op de afstandsbediening) Ik kan dus niets veranderen. Misschien een extra plugin of zo nodig?
wortellica Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 met een dreambox doe je het volgens mij met de bouqet toetsen volgens mij, probeer dat eens?
Gast mitchforum Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 hoi, ik heb een dreambox 500 en 600 gehad. toch kan ik me niets voorstellen bij die bouquet toetsen. Hoe bedoel je dit.? beschrijf het eens hoe je denkt dat het moet. groet van claudia
wortellica Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 met de bouqet toetsen verander je het opname pad
Gast mitchforum Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 ik ga het uitproberen en post morgen of het gelukt is. claudia
Gast mitchforum Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Gisteren ben ik bij de visvijver blijven "hangen". Vandaag heb ik de software geupdate. Geprobeerd om de bouquet toets te vinden, maar hij reageerde op geen enkele toets. Toen heb ik in het menu de hard disk opgezocht en daar dook de usb stick op. Ik heb hem via de afstandbediening geformateerd en toen bij de instellingen de route kunnen veranderen naar media/usb. (hoe precies weet ik niet meer: ik heb vanalles geprobeerd) De eerste testopname is gelukt en vanavond neem ik het volgende op. Ik hoop dat het bij een herstart van de software allemaal blijft doen, dan is deze box in mijn ogen een goede vervanging voor de DB800. groetjes van claudia en bedankt voor jullie hulp
wortellica Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Mooi dat het werkt nu, veel plezier met je box.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen