Ga naar inhoud


[Televisie] Hallmark Benelux Stopt


guppje29

Aanbevolen berichten

Ja inderdaad. Waarom niet eigenlijk...

E! is in België nog altijd verkrijgbaar bij Belgacom en Telenet.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik keek er nooit naar.

Ja omdat je abo dat niet toelaat :D
Toch vreemd, want mijn abo laat dat ook niet toe, heb basispakket, maar kreeg het hier gewoon op mijn tv. Weliswaar 4:3 naar 16:9 uitgerekt beeld, de acteurs hadden allemaal wat teveel gegeten. Dat ze dat nooit hebben kunnen oplossen. Geen probleem: nu lost het zichzelf op...

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

bestond deze nog,ik dacht dat deze was overgenomen de universal

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

die bestond nog alleen op de werkdagen en in het weekend moest hallmark plaats maken bij tvvl. voor cd eredivisie te laten door gaan en wij bij tvvl. op zwart beeld met hun voetbal als ze dat dan maar ook in een paket steken zoals bij telenet of belgacom sport paket of andere verdelers daar moeten wij dan niet voor op draaien ze hebben al wat meer en nog een paar filmkanalen over en mogen nu nog zender keuze maken voor in het najaaar bij te voegen dus wie is er weer de duppe tvvl.of CD ........

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: armanie
die bestond nog alleen op de werkdagen en in het weekend moest hallmark plaats maken bij tvvl. voor cd eredivisie te laten door gaan en wij bij tvvl. op zwart beeld met hun voetbal als ze dat dan maar ook in een paket steken zoals bij telenet of belgacom sport paket of andere verdelers daar moeten wij dan niet voor op draaien ze hebben al wat meer en nog een paar filmkanalen over en mogen nu nog zender keuze maken voor in het najaaar bij te voegen dus wie is er weer de duppe tvvl.of CD ........


Je wilt serieus zeggen dat er een redelijke groep vaste kijkers voor Hallmark was? Ik denk dat men liever naar belspelletjes kijkt dan naar Hallmark -_-'

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een redelijke groep die liever tekst tv hebben van eredivisie. Dus dan zou er voor Hallmark dat ook zijn. M'n ouders keken er erg veel naar.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kijken ook graag naar Hallmark vanwege het feit dat ze gezinsproduktie's uitzenden.

Ik ben al die films en serie's vol geweld en drugs zo spuugzat en dan is Hallmark een goed alternatief.

Het enige nadeel was de vele herhalingen van herhalingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Hallmark verdwijnt, misschien komt MGM dan wel weer terug.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

de vele herhalingen van herhalingen

Die zijn dan binnenkort gestopt... en gaan gewoon verder via o.a. 13th Street en SyFy...


Ja die mogen van mij ook weg, zowel bij sat als bij upc, elke dag 10x zelfde en dan volgende dag vrolijk opnieuw, hallmark idem, herhaling ne nog meer herhaling, is zo erg dan nbc al 1,5maand de server database niet meer geupdate heeft met nieuwe films/series vandaar dat je elkedag het zelfde ziet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk krijgen we E,entertainment voor in de plaats,temintse die gene die tot nu toe alleen via Sky italli word weergegeven,heb hier helaas geen Smartcart meer voor.Naket and Funny was altijd erg leuk,(met de verborgen Camera).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...