marcow Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Beste leden, Ik laad mijn zenders tot nog toe alleen met de automatische procedure en kies dan voor CD HD zenders. Nu wil ik een zender opnieuw inlezen. Bij mijn vorige TOPFIELD kon ik kiezen voor handmatig en als ik dan de zender gegevens invoerde kreeg ik alleen de zenders die aan deze gegevens voldeden. Alleen moest ik dan eerst de betreffende zender verwijderen en dan opnieuw inlezen omdat deze dan niet opnieuw werd overschreven Hoe gaat dit bij de Topfield. Gaarne advies. Mvg Hansvw
Moderator ceesv Geplaatst: 31 mei 2011 Moderator Geplaatst: 31 mei 2011 Gaat deze vraag nu over een Rebox 8000, of wil je echt weten hoe dit bij de Topfield werkt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satencom Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Volgens mij bedoelt hij de Rebox 8000 ,hoe hij handmatig de zenders er in kan zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
marcow Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 Beste leden, Ik heb nu een REBOX 8000 ; maar omdat ik de laatste dagen bij sommige zenders de melding "GECODEERDE ZENDER" krijg die ik normaal gewoon kan ontvangen wil ik deze handmatig inlezen omdat opnieuw alle CD zenders inlezen geen oplosssing biedt. Bij mijn vorige ontvanger TOPFIELD 4000 moest ik dan wel eerst de zender verwijderen voordat ik deze handmatig opnieuw inlas omdat deze anders de oude ingelezen zender niet overschreef. Ik weet niet of dit bij de REBOX ook moet en waar ik de waardes van de zender handmatig kan invoeren. Mvg Hansvw
Moderator ceesv Geplaatst: 31 mei 2011 Moderator Geplaatst: 31 mei 2011 Wanneer je de zenders met de Canaaldigitaal fastscan optie inleest, zou alles gewoon moeten werken. Vertel eens, hoe je de kaart in je ontvanger hebt zitten, en wat voor software versie je gebruikt. Welke zenders geven de melding gecodeerd? Zelf zenders handmatig instellen gaat via de menu optie zenders zoeken, en dan het bovenste menu item, zoek modus op geavanceerd zetten. Je kan dan met de hand alle gegevens invoegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
marcow Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Geplaatst: 3 juni 2011 Beste Ceesv, Ik heb versie 108.75 op de REBOX staan ; de CD kaart zit op de tweede sleuf vanonder af gezien. Mvg Hansw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen