de witten Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 ben in bezit van een camera panasonic hdc-sd80 eg met een bewerkingsprogramma hd writer ae 3.0 maar vind dit maar povertjes kan ik ergens een beter programma downl liefst {gratis} thanks
wammeswaggel Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Geen idee of het wat is, maar kijk eens naar h264 cutter: het is gratis. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Puch Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Dit snap ik echt niet aan sommige mensen. Ze geven honderden euros uit aan digitale camera. Maar 60 tot 80 euro uitgeven voor een goed programma is dan niet mogelijk. Mijn advies: koop een deftig bewerkingsprogramma. Je gaat het je zeker niet beklagen en je films gaan er stukken beter uit zien. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
satcor64 Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 @puch, Dat is niet altijd waar. ik kocht een jaar of 4 geleden een Panasonic HDC-SD1 toen nog over de 1000 euro's! Ik geloof dat er HD Writer 2.0 bij zat. Een programma waar je echter niets mee kan. Ik had toen ook weinig zin om nog extra uit te geven voor een ander software programma. Sterker nog een nieuwe versie van HD writer kon je gewoon via Panasonic kopen. Een gratis update of tegemoetkoming ho maar. Bewerken doe ik dus niet, branden met een ( gekochte ) versie van Nero 10. Groet Satcor64
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen