SnijdeA Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Middels keymap.xml kan ik er makkelijk voor zorgen dat je met de DM8000 afstandsbediening het volume van de DM8000 niet meer kan wijzigen. Maar ik wil meer. Kan ik via de self-learn mode van de afstandsbediening er voor zorgen dat ik met de DM8000 afstandsbediening het volume van mijn versterker regel ? Ik doel op de dream-mode, niet de tv-mode van de afstandsbediening. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Reggie Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 voor zover ik weet kan dit niet met de grijze/zwarte remote van dreambox. Het gaat wel met de nieuwe exclusieve remote van dream. (Remote 4 in 1) http://www.dream-multimedia-tv.de/en/remote-control gr.
dream-on Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Die Ab heb ik ook en werkt echt super. Als je hem op tv modus zet kan je alle toetsen zelf programmeren (inlezen) dus ik heb nu maar een ab op de tafel liggen. Vu duo2 met pli
mhurkx Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Werkt deze ab ook op de DM800, want dit wil ik ook wel.
dream-on Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Goede vraag. Dit weekend moet ik dm800 flashen, dan zal ik direct eens porobere. Vu duo2 met pli
mhurkx Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 En , heb je hem al getest? Zou eigenlijk toch moeten werken, dacht ik zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen