ddtliege Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Hallo, ik heb zopas een vu+ duo aangeschaft. Ik ben evenwel nog een compleet groentje. Gelukkig zijn de meeste kanalen al door de handelaar ingebracht. De BBCi-streams op de astra 2 op de 12441 V ontbreken evenwel. Jammer, want zeer goed om regelmatig wat sport of een concert op mee te pikken. Als ik ze handmatig wil installeren, vindt de Vu+ duo ze wel, maar hij vertikt het om ze in de lijst van de reeds aanwezige kanalen te zetten. Kortom, ik vind ze niet meer terug. Wat doe ik verkeerd? Gentse groeten, ddtliege.
satencom Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Heb je hier al even gekeken klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ddtliege Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Geplaatst: 1 juni 2011 Hallo iedereen, 'k heb hier inderdaad al naar gekeken, maar het is zelfs zo dat de BBCi kanalen niet eens in de lijst 'alle zenders' terechtkomen, noch als BBCi noch onder de naam 'stream 0, stream 1, ...'. Hoe het mogelijk is weet ik evenwel niet. groeten, ddtliege.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Kijk eens in je kanalenlijst onder je favorieten (blauwe knop) onder Last scanned. Daar staan ze dan bij als je die als laatste gescand hebt.
Tonskidutch Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 allemaal in m'n settingslijst en never nooit problemen mee... gebruik eens de nieuwste settingseditor en kijk of die zender als services als TV of data staat opgevoerd. ciao True North Rebekka Bakken
ddtliege Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Geplaatst: 5 juni 2011 Hallo iedereen, bedankt voor de vele tips. Maar na 48 uur zoeken blijven die zenders hier onvindbaar. 'k heb zelfs al mijn kanalen opnieuw geïnstalleerd, ik zie de streams opgeladen worden, maar waar ze dan uiteindelijk terecht komen blijft een raadsel. Zowel de volledige tv als radiolijst nagekeken en niks gevonden. Als er toch nog iemand een idee heeft, lanceer het maar gerust. greetings, ddtliege.
Con Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Begrijp ik hieruit dat je de engelse zenders niet in je favorieten krijgt, maar wel bij het overzicht van de satelieten? (ik heb BBC 1, 2, 3 en 4 gewoon in mijn favorieten kunnen zetten, dus er is hoop) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 het kan echt hoor... zie afbeelding True North Rebekka Bakken
Gast Togan Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 @Tonskidutch, Kan je mij a.u.b. de naam geven van deze mooie "blauwe" skin. Bij voorbaat dank.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Hoi Togan, Maggy heeft die gemaakt (in 't skin subforum daar) blue shadow maar hij moet hem wel nog optimaliseren voor VTI 2.7 want de subtitles werken niet meer in 2.6 wel hij is alleszins met vakantie dus zal wel een weekje duren voor die hem fixed. je weet waar je hem vindt ciao True North Rebekka Bakken
Gast Togan Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 OK, weer bedankt. Zal even moeten wachten, heb versie 2.7. Zal binnenkort kijken of ie aangepast is.
Tonskidutch Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Togan, Maggy is er net mee bezig, eerste resultaat was bedroevend crash maar komt in orde ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen