ddtliege Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 hallo, Heb een tijdje geleden een vu+ duo aangeschaft omdat hij prachtige mogelijkheden heeft om uitzendingen op te nemen. Nu werd er ook in verschillende artikels over de vu+ duo gezegd dat hij een programma kan opnemen van een gecodeerd kanaal, dat je dan als niet-gecodeerd bij het afspelen toch kan bekijken. Nu heb ik dat al enkele malen geprobeerd, maar er wordt niet eens begonnen met opnemen, laat staan dat ik nadien ook iets kan bekijken. Doe ik iets fout of was men in de artikels gewoon iets te enthousiast over de opnamemogelijkheden ? greetings, ddtliege
Moderator wiz Geplaatst: 1 juni 2011 Moderator Geplaatst: 1 juni 2011 vertel es wat meer over hoe je een en ander hebt aangesloten en geconfigureerd? Ik doe een gokje, je gebruikt een cam module in je vu? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
ddtliege Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Geplaatst: 1 juni 2011 Hallo Wiz, je zou wel eens gelijk kunnen hebben. 'k moet zeggen, de handelaar van wie ik het apparaat kocht, heeft hier alles aangesloten en geconfigureerd. Zelf sta ik meteen met de billen bloot als je mij zo'n vragen stelt. Helpt het je iets als ik zeg dat ik hier de CCcam 2.1.4 terugvind? ddtliege.
Moderator wiz Geplaatst: 1 juni 2011 Moderator Geplaatst: 1 juni 2011 oei. Als je niet weet hoe het in elkaar steekt, hoe ga je het apparaat bedienen dan? Ik zou eens rustig in het forum lezen en eens de handleiding doornemen. Als alles goed ingesteld is zou het zo moeten zijn dat alle opnames die je doet (zowel van gecodeerde als ongecodeerde) kanalen altijd ongecodeerd worden opgeslagen op je harddisk, mits je daar natuurlijk een abonnement voor hebt. Je zult dan een kaartje in de kaartlezer hebben die wordt gebruikt door cccam. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen