Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Heb inmiddels gekozen voor Google Chrome. Maar hoe kan ik de bladwijzers exporteren, opslaan, om later bij een eventuele herinstallatie opnieuw te kunnen importeren? Ik maak liever geen gebruik van Xmarks
Sjattuh Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Volgens Google Help: 1.Klik op de steeksleutel in de browser toolbar. 2.Selecteer Bookmark manager (Favorieten Manager). 3.Klik de 'Organise menu' (Ordenen Menu?) in de manager. 4.Selecteer 'Export bookmarks' (Favorieten Exporteren). 5.Kies een lokatie waar ze moeten worden opgeslagen en klik op 'opslaan'. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Die had ik ook gevonden. Maar ik zie geen Bookmark manager, of iets van Favorieten Manager staan onder dat sleuteltje helemaal rechts Toch gevonden, onder bladwijzer beheer.
Sjattuh Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten bladwijzer beheer. Dan was dit de gebruikte vertaling... Het is altijd lastig van Eng naar NL. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Klopt werkt nu helemaal goed. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen