Gast ludo2222 Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 wie kan me helpen? ik wil van een enkele LNB overschakelen op een dubbele LNB voor astra en hotbird.maar heb geen beeld met dubbele.mogelijk verkeerde oog in houder.met de 2 ogen naar mij gericht welke is die van astra,of maakt dat niets uit. nog een vraagje.kan ik erook tv vlaanderen mee ontvangen? ik hoop dat iemand me kan helpen. mvg ludo
satencom Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Als je een kaart van tv vlaanderen hebt , zal dat wel lukken en zo kun je het Monoblok er op zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
iemand Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Een klein gedeelte van het TV-vlaanderen pakket zit al op 23,5 Die mis je dan nog ! Nav je hulpvraag, waar staat de schotel (met enkelvoudige LNB) nu op gericht ? gr. Erik
Gast ludo2222 Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 schotel staat op astra gericht. hartelijk dank voor de hulp.ga de dubbele LNB zo eens plaatsen.houw jullie op de hoogte.mvg ludo
iemand Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Laat de schotel staan en plaats de LNB met andere hoorn in de houder. Anders zit je eerst met het uitlijnen als probleem. Ik ga ervan uit dat de schotel nu goed staat op Astra-1 Let even op wat A en wat B is want zo moet je in de settings aangeven welke satelliet op welke poort is. Astra is de middenstand en de Hotbird kijkt dan via de schotel gespiegeld ;-) suc6 gr. Erik
satencom Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 zo kan het ook Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast ludo2222 Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 ik ga het zo proberen, maar zal nu niet gaan want de vrouw is film aan het kijken op RTL2 mvg ludo
satencom Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Als je het Monoblok er op hebt ge plaatst, ga dan naar het menu zenders toevoegen, en dan via schotel 2, let daar wel even op Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast ludo2222 Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 satecom, hartelijkdank voor de hulp. alles werkt nu naar behoren.ik heb het gedaan naar u uitleg .hot bird werkt nu ook zeergoed.nu nog de zenders uit selecteren en het is zoals ik het wil . mvg ludo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen