Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 in de laatste fun file van boris staan wel PW zenders maar niet die het voetbal doorgeven. zijn die wel te ontvangen? en hoe kan ik dat zelf in mijn fun files aanpassen. ik heb een nokia 9500 met een mastera2 en ***geen-reclame*** alvast bedankt olav
Moderator Matchless Geplaatst: 22 augustus 2002 Moderator Geplaatst: 22 augustus 2002 probeer de satkoos eens,die werken wel. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 of moet je jou file editen met een edit soft wear...
Timm1983 Geplaatst: 25 augustus 2002 Geplaatst: 25 augustus 2002 Hallo Bij mij werken de kanalen Premiere Sport1 en Sport2 nog perfekt, met de code die toegevoegd werd op 17 Juli Gisteren, 24 augustus, heb ik op Premiere 3-4-5-6-7 en Premiere Direkt geen beeld meer, heb jij dit ook ondervonden? Bedankt voor een antwoord Timm Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen