Ga naar inhoud

Hoe zit het nu met de CDPlayer in de DM8000 in combi met OpenPli?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het moet vanaf eergisteren of zo wel al werken... de CD wordt gemount en je kunt het afspelen via movie- of mediaplayer.

Wat wel nog uitgezocht moet worden is dat hij ook automatisch afgespeeld wordt.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

ok bij mij werkt het ook niet. mijn Openpli is van 28-5.

Kan ik via software updaten of moet ik een nieuwe versie downloaden en opnieuw flashen?

Geplaatst:
Origineel bericht van: DeBeek
eergisteren was 31-5,

daarom zit het niet in de image van 28-5....

ja hele slimme opmerking maar mijn vraag was dus hoe ik die update er het beste op kan zetten.

sorry hoor maar begin me steeds meer te ergeren aan de domme antwoorden hier. als je geen antwoord weet zeg dan gewoon niets! Ik ben bezig met het fine tunen van mijn pas gekochte DM8000HD maar merk gewoon dat er weinig zinnige of helemaal geen antwoorden worden gegeven. Toen ik 7 jaar geleden een DM7000 had gekocht was de hulp die je via posts kreeg veel beter. Net of de echte experts het hier wel hebben gezien...
Geplaatst:

ik heb een software update gedaan via menu en cd´s afspelen werkt nu.

als ik een disc in de dvd speler stop krijg ik een scherm of ik wil afspelen. dat was eerst ook niet.

alleen wat ik nog steeds heb is dat mijn harddisk 2 x in iedere lijst staat. 1 x als hard disk en 1 x met type nummer...

dat zou ik graag anders willen. 1 x is voldoende.

Geplaatst:

Ook al is dat van die harddisk offtopic... maar zou je er eens een screendump of zo van kunnen maken wat je hier bedoelt. Ik zie hier namelijk niet dubbel wink

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

ik kan dat wel doen, of foto van maken.

maar als je in de pvr drukt op lokaties (op andere plaatsen is ook wat soortgelijks zichtbaar) dan zie je lokaties met nummers 1/m .. er voor. Daar staat bijvoorbeeld hdd/movie, mounts, etc. maar ook harddisk. de harddisk staat vervolgens ook nog bij met typenummer WD500... (ik weet zo de exacte benaming niet uit het hoofd). Beide komen in de root van de harddisk. Als er een cd of dvd in de player zit dan staat de dvd speler ook in de lijst met typenummer maar dit ter zijde..

Ik vind het een beetje onzinnig dat ie er 2 x bijstaat. Ook zou het handig zijn als je de volgorde dus de nummering zou kunnen wijzigen. Dat heb ik ook bij het opname menu. 1 is voor opnemen tot einde programma en 2 oneindig. ik zou die 2 zo graag omgedraaid zien. Ik ben de 7000 gewent en dan is het gewoon opnemen en op stop drukken. ik neem vaak kleine stukjes op en zit er toch bij.

Geplaatst:

ja ik vond het in de originele dream image die er opstond toen ik de box aansloot beter werken.

Ik zag toen in het bovenste gedeelte ook de afbeelding van de cd (vakje is nu leeg) en de titel van de cd.

Nu alleen in het onderste gedeelte de tracks.

Ik heb de CDDB plugin geinstalleerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: tajvdz
ja ik vond het in de originele dream image die er opstond toen ik de box aansloot beter werken.
Ik zag toen in het bovenste gedeelte ook de afbeelding van de cd (vakje is nu leeg) en de titel van de cd.
Nu alleen in het onderste gedeelte de tracks.
Ik heb de CDDB plugin geinstalleerd.

Ik denk dat dit ook nog wel goed komt,het voornaamste is het werkt weer.
Geplaatst:

nou de cd speler werkt wel maar ik zie nog steeds geen afbeelding rechtsboven in het lege vak. jammer want dat zag er wel leuk uit in die originele Dream image. Dus ik hoop dat het nog komt in OpenPli

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen