Kid Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Kan iemand me misschien vertellen waarom de HD kanalen niet werken als je de loopthrough kabel gebruikt? Opstelling: 4 LNB's: 19.2; 28.2; 23.5; 13.0 Tunerconfiguratie a: Eenvoudig, DiSeqC A/B/C/D Poort A: 19.2 Poort B: 28.2 Poort C: 23.5 Poort D: 13.0 Tunerconfiguratie b: gelijk aan Tuner A Satelliet invoer: Tuner A in Loopthrough kabel: Tuner A out naar Tuner B in BVD, Kid
wammeswaggel Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Tunerconfiguratie b: gelijk aan Tuner A moet zijn: looptrough to a Verder is het natuurlijk wel afhankelijk waar je tuner A op hebt afgestemd: zelfde transponder, zelfde polariteit en band. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 ander bericht van jou Kid als het daarom gaat, spaar nog even door en neem 4 uitgangen van schotel. je zult ook met loopthrough niet gelukkig zijn en andere problemen blijven bestaan. twin tuner twin installatie daarvoor dedicated minimaal Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen