Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

met de aankoop van een venton hd200,staat mijn dm600 er een beetje werkloos bij.

Nu dacht ik,om er een dvb-t ervan te maken.

ik weet niet of ik er een dvb-t hd ervan kan maken.

omdat ik dichtbij frankrijk woon en tnt kan ontvangen,dacht ik aan zoiets.dan kan ik ook opnemen e.d.

Ik weet helaas niet,na het vervangen van een dvb-s kaartje naar een dvb-t kaartje,of ik andere firmware moet draaien?

Ik ben niet leeg om te zoeken,maar als je beginselen geeft,bvb hint in google of zoiets.

nu draait gimini.

alleszins bedankt op voorhand.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Wbt de DM600:

DVB-T ervan maken is niet zo'n probleem, zie deze link.

Echter vergeet HD, dan krijg je geen beeld omdat het cpuutje een 250mhz powerpc is en alleen MPEG2 decodering doet. Zie ook de dream website.

Overigens nadat je er een andere tuner inzet is het inderdaad aan te bevelen de boel te flashen met image naar uw keuze (bijvoorbeeld enigma1 met gemini)

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

Ik kan vanuit de praktijk vertellen dat dvb-t hd op de dm600 niet werkt. ( het belgische aktua tv geeft alleen geluid, geen beeld)

Digitenne werkt prima, als je bij de instellingen de juiste uitzend parameters gebruikt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen