Littlesat Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Citaat: ik zit te klooien met de onder tittels op sky uk ik krijg ze maar niet weg ,misschien dat 1 van jullie mij kan vertellen hoe en wat?? Als je ze twee keer weghaalt dan gaan ze weg... dat is een bug in de orginele DMM code die ik gefixed heb in OpenPli. Tip ze maar op hun forum op OpenPli. Het zit in AudioSelection.py. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
sammy100 Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: ik zit te klooien met de onder tittels op sky uk ik krijg ze maar niet weg ,misschien dat 1 van jullie mij kan vertellen hoe en wat?? Als je ze twee keer weghaalt dan gaan ze weg... dat is een bug in de orginele DMM code die ik gefixed heb in OpenPli. Tip ze maar op hun forum op OpenPli. Het zit in AudioSelection.py. ok littlesat dank voor de info zal er zo ff mee bezig hier wel raar dat die kerels het nog niet hebben veranderd verdiend zeker geen schoonheid prijsje sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Gast Togan Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 @Tuneboy, Ook ik vind dat in VTi de EPG traag laadt. Je moet echt even op een zender "blijven hangen". Zelfs dit werkt soms niet. Wat wel enig soelaas biedt is het volgende, ontvanger even op standby en de EPG, voor die zender waar je naar kijkt is geladen. In PLi is de EPG géén probleem, maar daar kon ik op een gegeven moment geen applicaties meer downloaden. Heb toen diverse images van PLi geprobeerd, mocht niet baten. Het geen ik niet kon downloaden, gaat wel in het originele Vu+ image en PLi. Voor mij persoonlijk vind ik VTi wat beter, meer uitgebreid, o.a. met VTi panel. Voordeel, voor mij, bij PLi kan je dan weer een tuner voorkeur maken. Wat ik wel mis, een beter leesbare ondertiteling, in PLi kan je hier veel aanpassen zoals grootte van de letters en eventueel een andere kleur. Misschien iets voor de ontwikkelaars van VTi om hier eens aan te gaan werken. Wat uiteindelijk het beste image is..., blijft persoonlijk.
Beheerder Michel Geplaatst: 5 juni 2011 Beheerder Geplaatst: 5 juni 2011 Origineel bericht van: sammy100 ok littlesat dank voor de info zal er zo ff mee bezig hier wel raar dat die kerels het nog niet hebben veranderd verdiend zeker geen schoonheid prijsje sammy Littlesat zal zijn wijziging/fix dan wel moeten doorspelen aan de beheerder van Enigma II. Ik weet natuurlijk niet of dat gebeurt is, maar als dat niet gebeurt is, weten ze daar waarschijnlijk nog nergens van. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Citaat: Ik weet natuurlijk niet of dat gebeurt is, maar als dat niet gebeurt is, weten ze daar waarschijnlijk nog nergens van. Ik heb dit al gemeld op het forum van DMM... en dat is al in begin oktober 2010 geweest... De patch staat hier:http://openpli.git.sourceforge.net/git/gitweb.cgi?p=openpli/enigma2;a=commit;h=4e4e409ecf055fd75198367cb5ae85c0fd62fb84 Ik zou zeggen laat het meerderen maar eens doorgeven via het DMM forum. Wie weet nemen ze het dan eens eindelijk mee... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 even weer on topic, sammy100 heeft VTI erop net nieuw image en het blijkt dat enkele skins nog een aanpassing nodig hebben zo als hij de subtitles niet weg kreeg krijg ik ze er niet op met blue shadow (met kerniHD echter wel) skins en plugins altijd een ellende ciao Second Life Mungo Parker
sammy100 Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch even weer on topic, sammy100 heeft VTI erop net nieuw image en het blijkt dat enkele skins nog een aanpassing nodig hebben zo als hij de subtitles niet weg kreeg krijg ik ze er niet op met blue shadow (met kerniHD echter wel) skins en plugins altijd een ellende ciao klopt ik heb idd de blue shadow er op staan maar dat heeft een reden mijn ogen zijn niet meer dat goed en met die skin kan ik nog de letters enigziens bekijken lol verder ach ik moet dan 2 keer drukken om de tittels weg te krijgen maar dat vind ik geen probleem wat ik wel een probleem vind is dat ik niets kan door spelen betrefd die open pli patsh ik heb namelijk een heel groot probleem als ik in het duits moet schrijven dat wordt dus namelijk helemaal niets maar wat ik niet begrijp is dat als ze er al op gewezen zijn waarom willen ze dan niet luisteren?? lijkt mij een kleinigheid om het te verhelpen maar goed ik ga weer verder bezig gaan met deze img groet sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
drz Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Ik gebruik meestal de 'vali HD nano' skin. Misschien wat sober van contrast en kleuren, maar wel stabiel en goed. De standaard skin wat tegenwoordig gebruikt word vind ik persoon lijk wel goed, maar veel mensen klagen over te kleine lettertjes en dan met name de wat oudere mensen. Misschien is het een tip om deze eens te proberen voor een tijdje? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Tonskidutch Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 voor mensen die geen kleine letterkes kunnen lezen is (Update 03.06.) Nemesis.Glassline for VTi "Vu+Duo Team Image" - V 2.7 erg geschikt... helder duidelijk en groot maar skins is een verhaal apart de blue shadow is eigenlijk niet geschikt op dit moment (hij moet nog worden aangepast voor VTI 2.7) want de subtitles knop werkt op deze skin niet > heb ik gisteren ontdekt. terwijl onder VTI 2.6 het prima liep. ciao ciao Second Life Mungo Parker
sammy100 Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch voor mensen die geen kleine letterkes kunnen lezen is (Update 03.06.) Nemesis.Glassline for VTi "Vu+Duo Team Image" - V 2.7 erg geschikt...helder duidelijk en groot maar skins is een verhaal apart de blue shadow is eigenlijk niet geschikt op dit moment (hij moet nog worden aangepast voor VTI 2.7) want de subtitles knop werkt op deze skin niet > heb ik gisteren ontdekt.terwijl onder VTI 2.6 het prima liep. ciao ciao hhhmm zou hem wel willen proberen ware het dat hij helaas niet in de download staat op hun server zie wel de zelfde staan maar dan voor de 2.6 wat ik ook weer leuk vind is dat het cam center er weer in staat dus eindelijk geen geklooi meer met appart de cams instaleren en idd de blue hd van maddy heeft het probleem met de onder tittels vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Tonskidutch Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 zie hier de vti 2.7 geschikte even unzippen het mipsel in /tmp VTI blauw / manueel installeren Second Life Mungo Parker
sammy100 Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 kijk kijk er gaat een wereld open nu lol niet meer met de ogen knijpen lol dit is een mooie oplossing vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Tonskidutch Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 gewoon even downloaden. meerdere SKINS hebben overigens dezelfde fout op het VTI 2.7 dus er op letten of ze geoptimaliseerd zijn voor VTI 2.7 succes Second Life Mungo Parker
Edwin024 Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Die skin is alleen voor mensen met een TV die geen HD aankan interessant. Op HD is deze SD skin niet bruikbaar. Of je moet heeeeeele slechte ogen en geen bril of lenzen of iets dergelijks aandurven..... Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Origineel bericht van: Edwin024 Die skin is alleen voor mensen met een TV die geen HD aankan interessant. Op HD is deze SD skin niet bruikbaar. Of je moet heeeeeele slechte ogen en geen bril of lenzen of iets dergelijks aandurven..... jezelf echt inleven in iemands probleem die zoiets in bovenstaande vragen duidelijk als wenselijk acht, kun je niet bovendien is het hebben van heeeeele slechte ogen geen reden om zwartgallig te worden en die persoon te kwetsen. Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen