Edwin024 Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Ik reageerde op Jou. Die skin is gewoon niet voor iedereen bruikbaar. Je zoekt dingen die er niet zijn. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
sammy100 Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: Edwin024 Die skin is alleen voor mensen met een TV die geen HD aankan interessant. Op HD is deze SD skin niet bruikbaar. Of je moet heeeeeele slechte ogen en geen bril of lenzen of iets dergelijks aandurven..... jezelf echt inleven in iemands probleem die zoiets in bovenstaande vragen duidelijk als wenselijk acht, kun je niet bovendien is het hebben van heeeeele slechte ogen geen reden om zwartgallig te worden en die persoon te kwetsen. laat maar praten tonskidutch ik voel me niet aangesproken door zulk publiek ik kan in ieder geval weer vooruit met die laatste skin en ik moet zeggen dat ik met deze skin geen enkel probleem heb op mijn HD tv dus weet ook niet waar deze meneer zijn info weg haald maar zou toch nog ff verder gaan lezen met vriendelijke groet sammy vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
drz Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 De skins zijn prima, niets mis mee. Maar sommige mensen wensen gewoonweg wat anders.. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Tonskidutch Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 nieuwe drivers menu software update ja herstarten met oké ciao Second Life Mungo Parker
sammy100 Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 ook weer even mee genomen die update thx voor de melding vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen