rolandroland Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 orige keer had ik contact opgenomen met Canal Digitaal omdat ik mijn Smart Card niet kan activeren. Als je belt met Canal Digitaal, dan krijg je te horen dat mijn Smartcard nummer ongeldig is. Terwijl dit nummer wel juist is. Ten einde raad heeft Canal Digitaal mijn smartcard opnieuw geactiveerd. Maar hiermee is het probleem niet opgelost. Ik kan nog steeds niet mijn eigen smartcard updaten. Melding: Uw smartcard kan vanwege technische of administratieve redenen niet worden geactiveerd. Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met de de klantenservice om dit probleem op te lossen. Als je mail stuurt naar Canal Digitaal krijg je niet eens antwoord op je vraag en bovendien zijn ze zeer kortaf. Kennelijk werken de medewerkers onder zeer hoge werkdruk om hun targets te halen. Ik overweeg steeds meer om weg te gaan bij Canal Digtaal omdat haar medewerkers steeds minder kennis van zaken hebben. Bezuiniging op de klantenservice is op de lange termijn geen goede investering. Maar tegenwoordig denkt men aan korte termijn winst.
satencom Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Als je de kaart in de ontvanger laat zitten hoef je hem toch niet elke keer te activeren Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
RayhTec Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Gewoon abo opzeggen en dan vervolgens ontdekken dat er heel veel zenders op de sat zitten die gewoon zonder veel moeite te bekijken zijn. Gratis. Groeten,
Terradon Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Origineel bericht van: satencom Als je de kaart in de ontvanger laat zitten hoef je hem toch niet elke keer te activeren Dat klopt.....tenminste als je kaart geregistreerd staat, als dat niet het geval is en je belt kunnen ze de kaart handmatig aanzetten maar dan moet die nog steeds worden geregistreerd. Dus komt het er op neer dat als de "klantenservice" waar mee jij belt de gegevens vervolgens niet doorgeeft aan de afdeling klanten administratie de kaart dus nooit in het auto-update systeem terecht komt en de kaart dus weer uitvalt.......en het cirkeltje is weer rond.... Groetjes............
Dessie Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Kies je op de Canaldigitaal site voor activeren of voor heractiveren? Wat ik mij kan herinneren werkt activeren niet voor kaarten die al geactiveerd zijn/waren. Dan krijg je dus die melding die je kreeg. Heractiveren zou wel moeten werken.
rolandroland Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 Goeie vraag, mogelijk dat ik activeren heb gedaan. Nu gekozen voor heractiveren en het werkt! Verder wilde ik Sport 1.2 activeren: Helaas, u heeft geen abonnement op het Entertainment- of EntertainmentHD-pakket. U kunt Sport1.2 24-uur niet activeren voordat u een abonnement op het Entertainment heeft afgesloten. Terwijl ik € 24,95 euro per maand betaal voor het Entertainment-pakket. Aanvragen Film1 Sport 1 gids: Uw gegevens worden opgehaald, een ogenblik geduld alstublieft. En dan vervolgens: Op dit moment is er technisch onderhoud aan ons klant registratiesysteem en kunnen we uw verzoek niet in behandeling nemen. Onze excuses voor het ongemak, we verzoeken u uw aanvraag morgen nogmaals in te dienen. Gevraagd om opheldering: Blijkt dat ik er geen recht op heb. Deze melding is permanent. I.p.v. een andere melding te geven doet Canal Digitaal dit niet. Bug in het systeem wat niet opgelost wordt. Voorlopig blijf ik dus zitten met het maandelijkse ritueel.
Littlesat Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Sport1.2 bestaat niet meer. Het is nu Sport1.LiveHD, Sport1.Golf die in het Entertainmentpakket HD zitten... Sport1.Tennis zit niet in het Entertainment pakket. Daarvoor heb je het Sport1 pakket extra nodig of het TopPakket. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
rolandroland Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik heb nu her activatie gedaan smart card. Maar er kwam geen beeld. Vervolgens een SMS verstuurd ik had toen direct beeld!
Gast Merkedesch Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Heb je dit alles al eens bij Canaldigitaal zelf op het Forum gepost?? Mijn problemen en ook vooral administratieve werden binnen zeer korte tijd(uren)al opgelost door een medewerker van Canaldigitaal.. Mijn ervaring is dat dit de enigste manier is om snel en deskundig geholpen te worden...De telefoon medewerkers zitten er volgens mij alleen voor de "domme" antwoorden.. Succes, Merkedesch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen