Ga naar inhoud


[ET9000] Geen beeld en geluid op NL zenders wel teletext


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik zie ut effe niet meer....

 

Vanmorgen had ik nog NL zenders N1 t/m N3 zowel op SD als op HD, maar na een PLI update zijn deze zenders op zwart.

Voor de radio zenders 1 t/m 4 (geen geluid), maar wel geluid op de zenders 5 en 6 en diverse commerciële radio zenders.

 

Ik heb van alles al geprobeerd, maar zonder resultaat.

PLI diverse malen opnieuw geïnstalleerd (zelfs terug gegaan naar de PLI voor de update).

 

Ik heb het vermoeden dat het iets te maken heeft met de softcam, maar zeker weten doe ik dat niet.

 

Ik had sCAM in gebruik.

Ik heb diverse cams uitgeprobeerd, helaas nog steeds dezelfde klacht.

 

Hierna maar eens het laatste Clarke-tech image geïnstalleerd, maar ook dat heeft niet geholpen.

 

Het CanalDigitaal kaartje heb ik voor de zekerheid laten heractiveren, zonder resultaat.

 

Wat kan ik nog doen???

 


Geplaatst:

Jammer, maar dat heb ik reeds vele malen gedaan vandaag.

Het heeft allemaal niet geholpen.

 

[EDIT]

 

Heb ik die CCCam wel nodig voor canalDigitaal?

 

Geplaatst:

Bij mij werkte het meteen met een CD-kaartje.

 

Heb je wel de kaart met de chip naar beneden in de

kaartlezer?

 

Installeer anders de plugin CCcam-info: dan kun je

zien of de ontvanger je kaart herkent.

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Geplaatst:

CCcam-info herkende de kaart niet.

De kaart zat in het bovenste slot/sleuf.

Na het verplaatsen naar de onderste sleuf, werkt alles weer.

 

Dit roept bij mij de volgende vraagen op:

 

  • Werkt de canalDigitaal kaart alleen in een bepaald slot?
  • Is er een van de 2 slots defect of moet er softwaretechnisch iets aangepast worden?

Wie kan hierop antwoord geven?

Geplaatst:

CD-kaartje moet in beide slots goed werken zonder

aanpassing. Misschien alleen een restart van de CAM.

 

Vergeet maar wat ik zei over die config-file:

ik was in de war met een AAF-image voor m'n UFS910.

 

 

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Geplaatst:

Ik ben na alle vruchteloze pogingen naar de zaak gegaan waar ik het apparaat gekocht heb.

 

Zij hebben het apparaat aangesloten en getest.

Je raad het al, daar werkt alles gewoon. Allebei de kaartslots doen het. crazy

 

Ik heb nog gevraagd wat ik dan wel fout gedaan zou kunnen hebben, maar daar hadden zij geen antwoord op.

 

De enige verklaring die zij konden bedenken was dat het apparaat nu langere tijd (+/- 45 minuten) spanningsloos is geweest wellicht een en ander gereset heeft.

Ik heb zeer veel moeite met deze verklaring, maar kan ook niets anders verzinnen.

 

Het laat mij in ieder geval achter met een dubbel gevoel:

Gelukkig het werkt weer, maar ook wat was/is er aan de hand en ga ik hier nog vaker tegenaan lopen. frown

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...