Ga naar inhoud


auto-schade door minderjarige


sattos

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

oke oke,als het veroorzaakt is door mijn auto,is het zijn goed recht en gun ik hem het van harte,

 

de onderdelen die hij noemde liggen niet bij elkaar,dus vandaar mijn twijfel,hij noemde alle losse onderdelen die je met klikbevesting vast zet,dus gril midden van de auto,gril rechts van de auto,knipperlicht.Als alle klikbevesting-onderdelen die bij zo n rolsnelheid kapot gaan,wat voor auto is het?rammelding???

 

en dit is het vak voor experts

 

oja wat vergeten,hij begon zelfs over naadafstand tussen de motorkap en spatbord,dat bij de ene kant kleiner is dan de anderkant!!

zijn auto heeft wel 4 aanrijdingen gehad

 

ik mij mij eerder zorgen hoe de verzekering zal reageren en maar hopen dat ik niet in problemen kom

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat je op foto zou kunnen zien,als recht voor de auto staat,zie je rechts onder kenteken rand is een stuk van af,gril zie je geen beschadiging alleen zie je 1 bevestigingslipje wat uit zijn zitting is gekomen,hij noemde gril-onder,volgens de tegenpartij is deze los komen te staan door door aanrijding,het gaan allemaal over dingen die los zitten en waar geen beschading aan te zien valt,dus foto heeft geen enkel zin

Link naar reactie
Delen op andere sites

CITAAT VAN SJAAK(K)

 

Wat een mentaliteit zeg om nog te denken dat je buurman er een slaatje uit zou willen slaan, je denkt alleen maar aan je eigen portemonnee. Je buurman heeft toch niet om die schade gevraagt, en hoeft er toch niet minder van te worden? Gewoon de expert inschakelen en die bepaalt wat de schade is, je mag ervan denken wat je wilt, maar jij zult gewoon de schade moeten betalen.

---------------------------------------------------------------

 

Iedereen denkt tegenwoordig aan zijn portemonnee,als je iemand die het tegendeel zegt,is het een leugenaar

 

 

sjaak(k):doe rustig aan,en val mensen niet zo aan,

 

wat heb ik in de laatste reactie gezet?dat het een vak is van experts en dat ik hrt heel belangrijk vind dat ik niet in problemen kom(lees terug)

 

weet je waarom ik dat denk:

 

*mijn buurman heeft 4 keer aanrijding gehad(heeft zelf verteld)

*hij begon over de naad tussen motorkap en spatbord dat ene kant kleiner is dan de andere,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Sjaak(k)
ik zakte maar 1 trede

Het is bij de meeste autoverzekeringen zo, dat je niet meteen al je no-claim verliest, maar inderdaad 1 of een paar trede(s). 't Zal allemaal wel meevallen denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn geheugen mij niet in de steek laat hebben ze

4 of 5 jaar geleden een aanpassing gemaakt dat je niet

direct de bonus verliest bij eerste aanspraak.

 

heb je geen rechts bijstand ? laat de verzekering het uitzoeken

en vraag de verzekering zelf de schade te vergoeden dan

kost het nooit de noclaim.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het niet over de autoverzekering!!!!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattos
Hd800,het is zijn eigendom,en het is zijn recht om hem schadeloos te stellen,ik heb net die schadeformulier ingezien,het verbaasde mij wat hij er allemaal in heeft gezet aan "zichtbare schade"

hij heeft oa:

(volkswagen passat 2006)bumper,gril,onderkant gril,knipperlicht en iets van splint(slecht leesbaar),mijn auto een corsa van 1997 heeft geen enkel schade,

je kunt toch niet zoveel schade aanrichten op een afstand van 5 a 6 meter aanrichten en in roltoestand!!!

ik heb het met de moeder van mijn neefje afgesproken dat zei maandag haar verzekering gaat opbellen en kijken wat eruit rolt


Dat is de andere kant,wederzijds vertrouwen noemen ze dat.

Misscien is het mogelijk de auto zelf te repareren,er is volgens mij geen blikshade.
De kosten delen met de ouders van je neefje.


Maak er verder niet teveel trammelant van,sommige mensen leer je vaak wel kennen in zon situatie.
Voor je zelf ëerlijkheid duurt het langst".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...