Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Hoe kleiner de oppervlakte van dat wat elkaar raakt, hoe groter de schade kan zijn.
Gerard 76 Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Met een Corsa van 14 jaar oud,waar nog amper afschrijving op zit, kijk je minder nauw met schade dan met een wagen van 4 jaar oud. Ik kan me al die genoemde punten wel voorstellen...
sattos Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 oke oke,als het veroorzaakt is door mijn auto,is het zijn goed recht en gun ik hem het van harte, de onderdelen die hij noemde liggen niet bij elkaar,dus vandaar mijn twijfel,hij noemde alle losse onderdelen die je met klikbevesting vast zet,dus gril midden van de auto,gril rechts van de auto,knipperlicht.Als alle klikbevesting-onderdelen die bij zo n rolsnelheid kapot gaan,wat voor auto is het?rammelding??? en dit is het vak voor experts oja wat vergeten,hij begon zelfs over naadafstand tussen de motorkap en spatbord,dat bij de ene kant kleiner is dan de anderkant!! zijn auto heeft wel 4 aanrijdingen gehad ik mij mij eerder zorgen hoe de verzekering zal reageren en maar hopen dat ik niet in problemen kom
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Over experts gesproken... Heb je foto's gemaakt van de situatie en de schade?
sattos Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 als het zover is krijgt tegenpartij een uitnodiging om zijn auto weg tebrengen voor taxatie
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Uiteraard, maar jouw verzekeraar kan ook vragen naar foto's van de situatie. Vandaar de vraag.
sattos Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 wat je op foto zou kunnen zien,als recht voor de auto staat,zie je rechts onder kenteken rand is een stuk van af,gril zie je geen beschadiging alleen zie je 1 bevestigingslipje wat uit zijn zitting is gekomen,hij noemde gril-onder,volgens de tegenpartij is deze los komen te staan door door aanrijding,het gaan allemaal over dingen die los zitten en waar geen beschading aan te zien valt,dus foto heeft geen enkel zin
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Ik snap het, dan is het te zijner tijd inderdaad aan de expert om de schade te bepalen/taxeren.
sattos Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 CITAAT VAN SJAAK(K) Wat een mentaliteit zeg om nog te denken dat je buurman er een slaatje uit zou willen slaan, je denkt alleen maar aan je eigen portemonnee. Je buurman heeft toch niet om die schade gevraagt, en hoeft er toch niet minder van te worden? Gewoon de expert inschakelen en die bepaalt wat de schade is, je mag ervan denken wat je wilt, maar jij zult gewoon de schade moeten betalen. --------------------------------------------------------------- Iedereen denkt tegenwoordig aan zijn portemonnee,als je iemand die het tegendeel zegt,is het een leugenaar sjaak(k):doe rustig aan,en val mensen niet zo aan, wat heb ik in de laatste reactie gezet?dat het een vak is van experts en dat ik hrt heel belangrijk vind dat ik niet in problemen kom(lees terug) weet je waarom ik dat denk: *mijn buurman heeft 4 keer aanrijding gehad(heeft zelf verteld) *hij begon over de naad tussen motorkap en spatbord dat ene kant kleiner is dan de andere,
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Origineel bericht van: Sjaak(k) ik zakte maar 1 trede Het is bij de meeste autoverzekeringen zo, dat je niet meteen al je no-claim verliest, maar inderdaad 1 of een paar trede(s). 't Zal allemaal wel meevallen denk ik.
pukje Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Als mijn geheugen mij niet in de steek laat hebben ze 4 of 5 jaar geleden een aanpassing gemaakt dat je niet direct de bonus verliest bij eerste aanspraak. heb je geen rechts bijstand ? laat de verzekering het uitzoeken en vraag de verzekering zelf de schade te vergoeden dan kost het nooit de noclaim.
alx Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Ik had het niet over de autoverzekering!!!! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
hd800 Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Origineel bericht van: sattos Hd800,het is zijn eigendom,en het is zijn recht om hem schadeloos te stellen,ik heb net die schadeformulier ingezien,het verbaasde mij wat hij er allemaal in heeft gezet aan "zichtbare schade" hij heeft oa: (volkswagen passat 2006)bumper,gril,onderkant gril,knipperlicht en iets van splint(slecht leesbaar),mijn auto een corsa van 1997 heeft geen enkel schade, je kunt toch niet zoveel schade aanrichten op een afstand van 5 a 6 meter aanrichten en in roltoestand!!! ik heb het met de moeder van mijn neefje afgesproken dat zei maandag haar verzekering gaat opbellen en kijken wat eruit rolt Dat is de andere kant,wederzijds vertrouwen noemen ze dat. Misscien is het mogelijk de auto zelf te repareren,er is volgens mij geen blikshade. De kosten delen met de ouders van je neefje. Maak er verder niet teveel trammelant van,sommige mensen leer je vaak wel kennen in zon situatie. Voor je zelf ëerlijkheid duurt het langst".
sattos Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 maandag nemen ouders van mijn neefje contact op mijn hun verzekering en hopen dat ze akkoord gaan,dat ze de boel betalen,zoniet dat betaal ik vooraf en vervolgens krijg ik het vergoed van de ouders van mijn neefje
sattos Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 wat ik graag wil weten,hoe zou de verzekering van mijn neefje reageren?heeft iemand precies dezelfde situatie meegemaakt?ik zit echt mee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen