Ga naar inhoud


auto-schade door minderjarige


sattos

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ceesv
Je buurman kan er helemaal niets aan doen, dat hij schade heeft, die wil denk ik niet afwachten, maar zijn schade geregeld zien.

Zijn verzekering kan ook zonder jou tussenkomst jouw verzekering aansprakelijk stellen, die komen daarna bij jou wel vragen, waarom jij, zoals in de polisvoorwaarden vermeld, het ongeval niet binnen de daarvoor gestelde tijd hebt gemeld.

In principe heeft hier een gevalletje joyrijden plaatsgevonden, iemand is zonder je toestemming met je auto gaan rijden. Daarvoor ben je in principe verzekerd. Er was echter geen geweldpleging (toegang forceren), om te kunnen joyrijden.

Lees je polisvoorwaardenb of ga naar je assurantie tussenpersoon, om duidelijk te krijgen, wat de consequenties zijn.

Tenslotte ben je zelf nalatig geweest, en heb je toegang tot je wagen mogelijk gemaakt, door die niet af te sluiten.

Laat daarvan je buurman niet de dupe worden, die heeft als enige niets fout gedaan, maar wel de schade!


Ik vraag me eigenlijk af wanneer jij je voordeur laat openstaan en ze jatten je T.V., ben je dan gedekt of zegt de verzekering eigen schuld dikke bult?

In dit geval een kind... als ik de verzekering was zou ik zeggen 'je bent zelf verantwoordelijk om zorg te dragen voor je spullen, zeker als er kinderen in de buurt zijn'. En dan afwachten wat claimer gaat doen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

off topic

 

Origineel bericht van: Sjattuh

 

Ik vraag me eigenlijk af wanneer jij je voordeur laat openstaan en ze jatten je T.V., ben je dan gedekt of zegt de verzekering eigen schuld dikke bult?

geen sporen van braak, dikke bult.

 

on topic

 

met wachten vermoed ik dat de ts wacht op het antwoord van zijn verzekering, daar hij al had aangegeven deze maandag (vandaag) te contracteren

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattos
het valt in ieder geval niet onder asv,nu heeft mijn zwager de tegenpartij 750 euro contant gegeven


Ik hoop dat je (of hij) iets op papier heeft gezet zodat het allemaal is afgehandeld.

Iig netjes van je zwager.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...