Ga naar inhoud


Waarom een kentekenbewijs van papier en niet als een pasje?


R@oul

Aanbevolen berichten

Yanks chipten al via cornflakes om spreiding klandizie statistisch zichtbaar te maken. Nieuw is het loskoppelen van privacy.

 

Auto aan verzekerdzijn aan geldige APK los van naam is OK voor mij. In UK is niet auto maar persoon verzekerd. Hier diegene die meest rijdt behoort hoofdverzekeringsnemer te zijn.

 

Maar Big brother weet echt wel wie welk mobieltje heeft.

Moet je dus elke 3 dagen verversen. Of in oude Melkbus vervoeren :-) Trouwens veels te vel plastic in mijn beurs: Bonus Card, Biebpas, seniorenkart, autowasstraatkaart.

Handig is zo'n kleine SOHO schoudertas. Goed in de zomer.

Beter dan die oude riemen met geldtasje. Vroeger had ik ook nog dat geldzakje als vrijgezel. Nu meestal blut.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel simpel. ieder "postkantoor" heeft een computerje en een printertje. In het papiertje zit een watermerk als vorm van echtheid.

 

Wat voor een installatie heb je wel niet nodig om een pasje te maken? Het moet ook nog een bepaalde vorm van echtheidskenmerk hebben. Ik denk dat de dame/heer van de sigarenboer ( want een echt postkantoor bestaat al haast niet meer ) ook niet echt de technische knowhow heeft om alles foutloos te bedienen.

 

Vult u rustig aan.

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
gewoon alles in een centraal register stoppen


ja en de buurman/buurvrouw/kennis ... die toegang tot het systeem heeft kan alles lezen over Pukje. Hypotheeklast, schoenmaat, politieke voorkeur, ....

Levensgevaarlijk die concentratie van persoonlijke data.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig sta ik niet alleen met de mening "zo weinig als

mogelijk registreren"

 

Ik weet nog een discussie op 4all over de km heffing waar ik

ook op tegen was omdat iedere km en waar geregistreerd werd.

 

toen kreeg ik als opmerkingen hier "van mij mogen ze alles weten

heb niets te verbergen"

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgeschaft al weer. beetje romaans jury recht en jury tegen je zoals in UK of US lekker min 17 jaar zitten..........

 

ook bij napoleontisch recht gaat het incl DNA mis.

diverse onschuldigen al hier in de bak.

 

En genoeg gaatjes om je te pakken ergens op.

Mag jij je onschuld bewijzen, niet andersom.

Na 9/11 word je snel gewaterboard om niks ook als autochtoon.

Kopie paspoort, identificatie regeling onjuist toegepast.

 

>>> Identiteitsroof. Dus onder maaiveld, beste.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan allen die reageerden,

 

Mijn bedoeling/sugestie was alleen maar een pasje in plaats van een (groen onhandig) papier.

 

En/of het nut om een kentekenregistratie bewijs bij je te moeten hebben omdat de politie alles zo op kan vragen naar aanleiding van je kentekenplaat. Dus ook de onzin dat je een boete kunt krijgen als je het groene kenteken papier niet bij je hebt.

 

Gr,R@oul

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
verdienen? denk dat het pasje veel meer kosten met zich brengt dan dat stukje staatspapier.
bedenk maar eens hoeveel kentekens per jaar van eigenaar wisselen en dus allemaal nieuw gemaakt moeten worden... en hoelang dat duren zal als het op plastic moet komen staan.

ciao



Juist met die k*t chips zou je het ozo gemakkelijk moeten kunnen laten veranderen, staat toch op de chip??
Chips kosten bij grote aantallen niets, het leren omgaan door nitswits om die xooi te(her) programmeren is duurder, zelfs papier is dan duurder, denk aan alle stempels en zegels, watermerk etc, dan niet tevergeten de overwerkte """ambtenaar""", die het allerduurste zijn.

Een pasje maken hoeft niet langer teduren dan 5 minuten, inclusief het erop rammen van gegevens, kleurtje zelfs 3d afbeeldingen, zoek maar op plastic pas printer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...