soesi Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Hallo, Heb sinds kort een Xtrend et5000. De laatste OpenPLI eropgezet en CCCAm 2.2.1. Het probleem is nu dat wanneer ik naar een bepaald zender kijk het beeld om de zoveel tijd bevriest. Dit duur een paar seconden en dan is alles weer goed. Heb een Clarke Tech et9000 en die werkt met dezelfde instellingen wel goed. Wat is hier het probleem?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Welke zenders gaat het om? Kaartje in beide ontvangers?
soesi Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Geplaatst: 5 juni 2011 Ik dacht alleen HDzenders maar het is willekeurig
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Toch is het handig te weten waar het over gaat... Ofwel even benoemen.... En blijft staan de vraag: In beide ontvangers een kaartje?
soesi Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Geplaatst: 5 juni 2011 heb maar 1 canaaldigitaal kaart....geen problemen op de clarke tech et9000 maar de et5000 geeft problemen...ik zal morgen verder gaan met testen maar kan het ook aan de image liggen? Heb gehoord van de black Hole en de VIX...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 ... en ik welke ontvanger zit dat kaartje? Ligt daar niet het probleem?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen