Neptunus Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Ik heb voor mijn werk een goedkoop Nokia toestel met een Vodafone sim waarmee ik alleen kan bellen. Omdat ik steeds meer behoeft heb aan internet op mijn mobiel ben ik op zoek naar een mogelijkheid om zakelijk te kunnen bellen en te internetten met één toestel, ofwel dual-sim. Helaas kom ik niet de A-merken tegen met deze oplossing. Heeft er iemand ervaring met dual-sim? Of een andere oplossing? Het gaat mij met de tweede sim puur om internet, bijvoorbeeld runkeeper (dus ook GPS). Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Greatone Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Zover ik weet komen de dual sim telefoons enkel uit China. Dit zijn dan vaak de immitatie gsm's. Heb in het verleden een I-phone clone gehad met dual sim, maar die raad ik je absoluut af! Voor de originele I-phones zijn er momenteel speciale adapters te koop waarmee je kunt uitbreiden van 1 naar 2 simkaarten. Of dit er ook voor andere telefoons zijn, weet ik niet. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
seije017 Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 ik heb hier een iphone4 clone liggen met duosim. werkt wel maar mogelijkheden zijn beperkt. app's kun je vaak niet downloaden ondat deze niet volledig worden ondersteund. die ik hier heb werkt op android 2.1. niet doen dus zoek naar een andere oplossing.
Greatone Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Gewoon ff Googlen op "dual sim" en je vindt genoeg info erover * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Neptunus Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Geplaatst: 5 juni 2011 Origineel bericht van: Greatone Gewoon ff Googlen op "dual sim" en je vindt genoeg info erover Dat heb ik uiteraard gedaan, vooral op zoek naar gebruikerservaringen, maar eigenlijk kom je dan relatief weinig tegen, vandaar mijn vraag, ik stel een ervaring van een sat4all lid boven die van twijfelachtige sites. Overigens kom ik wel wat À-merk dual sim toestellen tegen maar niet gebaseerd op Android of iOs. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
kimadi Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Origineel bericht van: Neptunus Ik heb voor mijn werk een goedkoop Nokia toestel met een Vodafone sim waarmee ik alleen kan bellen. Omdat ik steeds meer behoeft heb aan internet op mijn mobiel ben ik op zoek naar een mogelijkheid om zakelijk te kunnen bellen en te internetten met één toestel, ofwel dual-sim. Helaas kom ik niet de A-merken tegen met deze oplossing. Heeft er iemand ervaring met dual-sim? Of een andere oplossing? Het gaat mij met de tweede sim puur om internet, bijvoorbeeld runkeeper (dus ook GPS). Ik gebruik al jaren duo sim telefoons...clone telefoons raad ik af vaak omdat ze echt teveel beperkingen hebben. De enigste telefoons die origineel Duo sim zijn sommige Samsung telfoons helaas draaien die niet op Android. Ik had eerlijk gezegd ook gehoopt dat b.v de 2e generatie Galaxy S voorzien had kunnen worden van een duo sim. Er is wel een telefoon leverbaar met android die heb ik zelf nog niet geprobeerd de Apollo dual-sim GSM met Android 2.2 helaas voor sommige alleen met engels menu.. Gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
borsjea Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Ik kwam op tweakers een stukje tegen over een nieuw toestel van motorola met dual sim Motorola dual sim
grunnsat Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 Dat toestel is met meer dan 95% waarschijnlijkheid alleen maar voor de Chinese markt.
schapi Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 ik gebruik al redelijk lang n dualsim en heb deze op de filipijnen aangeschaft. bleutouth, gps, touchscreen en zelfs tv erin die het in dit land niet doet, het is n sonic quikshare met 2 cams , gemaakt door fly-ying en werkt nu al 3 jaar feilloos kostprijs was rond de 60 euro. er werden trouwens 2 baterijen bij geleverd Schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen