Ga naar inhoud


[Venton] geen een hd,bij koud toestel.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik had gisterenavond de stekkers uitgetrokken,omdat ze onweer uitgaven.

als ik deze middag de venton aanschakkelde,had ik geen een hd en op andere hd zenders problemen.

van zodra het toestel een beetje warm had,loste het probleem zichzelf op.

nog iemand met dat problemen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit probleem ben ik vaker tegen gekomen, met deze ontvanger, er zijn meer die er last van hebben

probeer even de nieuwste update er in zetten.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iemand
Welke firmware heb je er nu in ?

de laatste die bij de belgische verdeler is XXXXXX

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook vaker van gehoord, beste oplossing is om hem nooit meer uit te zetten, het is geen software probleem.

Men zegt wel dat het niet meer voorkomt als je schotel helemaal perfect is afgesteld, maar dat verhaal geloof ik helaas niet helemaal.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hi,

helaas ondervindt ik nu 18/06/2011 ook deze problemen bij VT4,vitaya.

of de matige wind hier iets voor tussen zit weet ik niet.

vroeger was het enkel bij het afzetten van de spanning,maar nu ervaar ik het ook bij het op standby zetten van het toestel.

software 3.28.

hopelijk geen hardware probleem,waar we zelf zouden moeten solderen. whistle

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...