Ga naar inhoud


Identificatie kaartlezer/programmer gevraagd


Aanbevolen berichten

Onderstaande kaart heb ik ooit eens op de hcc-dagen gekocht (2003, toen was het nog een leuke beurs). Helaas is aankoop zoek geraakt in de rommel die ik er in mijn hobby kamer op na houd. Nu is ie weer boven water gekomen en ik vraag me af of ie inzetbaar is als een zg. phoenix compatible reader. Hij is me wel verkocht als zijnde bruikbaar om CD kaarten uit te lezen en zou zelfs werken met SmartWi. Er zit een intersil HIN232CP ic op. Wie komt dit printje (nog) bekend voor? Wegens sterke compressie (<35 kb) is de bijgaande foto niet echt duidelijk. Hier een link naar 1280 pixels brede foto. Op de achterkant zat een kaartje geplakt met "RSA Smartkeycard Programming Interface / Use for electronic Doorlock Systems / JP1: 3.5 or 6.0 Mhz / JP2: normal or inverted / Power Supply 9 V"

 

DSC09376_800.JPG

 

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt. Dit steuntje in de rug had ik even nodig. Het testen is goed afgelopen zonder dat PC, reader of card in rook zijn opgegaan.

 

Nog één vraag. Mag er ook 12 volt op? Dat kan ik rechtstreeks uit de voeding van mijn pc halen en dat scheelt weer een losse adapter.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...