NEO_X Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 ik krijg geen beeld op mijn et5000 op een astra 19.2 23.5 kop met 4 uitgangen bij de instellingen zet ik em op a/b/c/d/ a staat dan op 19.2 b op 23.5 maar geen beeld de kabel zit op de 1e ingang wat doe ik fout het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
satencom Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Wat van lnb gebruikt je, een Duo Quad lnb van cd. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Frissie Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 DiseQc a/b ook geprobeerd ? A/B/C/D gebruik je bij een vierkop opstelling.
youriy Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 en dit is in Bagdad? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
NEO_X Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 dus als ik er 2 decoders aanhang zoals het nu is gewoon op a b zetten en maakt thet dan niet uit in welke ingang de kabel komt ??? asta 19 werkt wel maar 23 niet het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Klopt, maakt niet uit op welke ingang van de duo-LNB je de kabel aansluit. DiSecq instelling A/B is correct. Nu wordt het interessant te vermelden wat voor schotel je hebt, doe dat eens uit de doeken.
NEO_X Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 80 cm triax maar mn cd kop met 2 uitgangen heeft ook altijd gewerkt wil er nu een receiver extra bij aansluiten vandaar de quad kop het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Is die Duo-LNB die je hebt ook geschikt voor een 80cm schotel? Er zijn namelijk verschillende versies. Ik denk dat je dat kunt aflezen op de verpakking (die je vast niet meer hebt) en de LNB zelf. Vermeld anders hier even exacte merk en type van de LNB. Je zou niet de eerste zijn die de verkeerde heeft.
NEO_X Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 ok regent als een gek nu maar ik kan wel 19.2 ontvangen t is een 19.2 23.5 quad disecq 2.0 het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
NEO_X Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 brainwave monoblock quad staat erop het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
NEO_X Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 zet ik bij pli instellingen---> systeem ------> tuner configuratie transponder ipv handmatig op vooraf ingesteld krijg ik wel beeld bij die andere kop was dit niet nodig hoort dat zo ???? het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Frissie Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Dit Quad Monoblock voor 19 en 23 gaat niet lukken. Deze lnb is voor de 13 en 19 Voor de 19 en 23 heb je een duo lnb nodig. Daarom krijg je ze niet goed. Voor de 80cm heb je 4.3 graden nodig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen