grunnsat Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Ik ben geïnteresseerd in de nieuwe AC Ryan Fluxx speler die gebaseerd is op de Intel Atom multimedia CPU. De speler zou eerst in maart uitkomen, en daarna omstreeks deze tijd. Ik heb vorige week even gebeld, en het lijkt er op dat we moeten wachten tot september/oktober. De reden is licentie problemen.
mauspartyhouse Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 OMG ! Deja vu ! Ik ben sinds dag één eigenaar van een PlayonHD en daar begon de tekortkomingen ook met een (realtec) licentie smoes omtrent HD audio, en een (youtube) licentie smoes omtrent de mogelijkheid youtube te kunnen gebruiken. Twee jaar later zijn de zaken wel duidelijk geworden. Even een algemene tip: Als AC RYAN komt met prognose informatie tel er sowieso even 6 maanden bij op. ET8000
Skysurfer Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 AC Ryan heeft een gigantisch ego-probleem! Na aanschaf van de PlayonHD een hoop tekortkomingen geconstateerd maar ik moest ff geduld hebben want met de nieuwe firmware update zou dit alles opgelost zijn zodra men overging op de SDK4 van Realtek.... Na maaaanden geduld oefenen wordt met veel bombarie de nieuwe firmware aangekondigd en wat denk je... er is nauwelijks enige verbetering merkbaar! Zelfs een alternatieve firmware(Mede8ter) doet het stukken beter dan die van AC Ryan. Met name de snelheid krijgen ze domweg niet voor elkaar. Dan ook nog een volstrekt onlogische list van filmbestanden in de browser(van een dvd wordt elk .ts bestand gezien als een aparte film!) was voor mij voldoende om er mee te stoppen. De firmware van Mede8ter voldoet nog steeds het beste al moet ik hier wel Youtube, Picasa e.d. missen. Dan zou het helemaal ideaal zijn. Mijn advies: geen AC Ryan aanschaffen! Veel beloftes maar weinig waargemaakt.
mauspartyhouse Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 +1 Overigens ziet de nieuwe fw er wel strakker uit. Maar functioneel is deze absoluut niet ! Moet op verzoek van vrouwlief weer terug naar de oude fw, die snapt ze ten minste....... ET8000
satcor64 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Ik heb sinds dat AC Ryan in Nederland zit met alle tevredenheid de playon HD in gebruik. Nu ook met de laatste Update geen enkel probleem. Hij is wat traag, dat wel maar de processor kan het volgens mij gewoon niet meer aan. Eens houdt het gewoon op, dus tijd voor een nieuwe... De Fluxx, heb wel interesse maar denk eerder aan einde 2011!! Grtzz
mauspartyhouse Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Erg verstandig te wachten met de aankoop. Anders ben je geheid beta tester voor ac ryan. De ac ryan doet in de basis prima zn werk. Neemt niet weg dat veel beloften niet zijn nagekomen. ET8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen